eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟ ΛΕΜΠΕΣΗ!

AΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:'' ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΝΙΚΗΣ ΜΟΝΟ ΝΙΚΗΣ.......''



Με αφορμή τα δημοσιεύματα, πληροφορίες και ερωτήματα από έγκριτα μέσα ενημέρωσης (blog και εφημερίδες), που μας μεταφέρουν την προσμονή των δημοτών μετά τη δημιουργία του νέου δήμου Ερμιονίδας για το τι θα πράξουμε εγώ και ο συνδυασμός μου στις εκλογές του Νοέμβρη,

προς το παρόν, σας απαντώ :

Αγαπητοί μου δημότες


Θα σας υπενθυμίσω ότι πριν από τέσσερα χρόνια παραμονές των εκλογών οι ίδιες φωνούλες έλεγαν ότι ο Λεμπέσης «τελείωσε», «κουράστηκε», να φύγει», την τέταρτη τετραετία «δε θα ασχοληθεί με το δήμο», «δε θα κάνει τίποτα» κι άλλες βαριές εκφράσεις.

Αγαπητοί μου δημότες


Η τέταρτη τετραετία ήταν η τετραετία των μεγάλων έργων και της προβολής του Δήμου μας που έγινε γνωστός μέσα από τα Μ.Μ.Ε. σ` όλο τον κόσμο, ένα επίτευγμα που το έχει ανάγκη όλη η Ερμιονίδα.


Αγαπητοί μου δημότες


Προτεραιότητα σήμερα για μας είναι να ολοκληρώσουμε το έργο που μας έχει αναθέσει με την ψήφο του ο λαός του Δήμου Ερμιόνης τον Οκτώβρη του 2006.


Έχουμε υποχρέωση να έχουμε ολοκληρώσει όλα αυτά που είχαμε εξαγγείλει στο πρόγραμμά μας.

Στην ανακοίνωση του Γιατρού μας για την κάθοδό του στις δημοτικές εκλογές:

«Προοδευτική Δημοτική Κίνηση Ερμιονίδας


Σάββατο 5 Ιουνίου 2010
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ


Αγαπητές συμπατριώτισσες, αγαπητοί συμπατριώτες
Αγαπητοί δημότες και δημότισσες των Δήμων Ερμιόνης και Κρανιδίου


………………………………………………………………………………………..

Με τιμή
Δημήτρης Καμιζής
Γιατρός»




Με την πείρα που απέκτησα στην πολύχρονη θητεία μου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση τον συμβουλεύω.


Ο συνδυασμός αυτός που ιδρύθηκε όπως ο ίδιος αναφέρει πριν δώδεκα χρόνια νικήθηκε στις εκλογές του 2006.

Θα έπρεπε μαζί με τους δημοτικούς μου συμβούλους, αφού υπήρχε η συναίνεση, να βρεθεί από κοινού, νέο όνομα και νέο έμβλημα του συνδυασμού για το νέο Δήμο Ερμιονίδας.


Συνδυασμός ΝΙΚΗΣ μόνο ΝΙΚΗΣ


Εύχομαι οι συνομιλίες στο εξής να αποδώσουν!


Αγαπητοί μου δημότες


Στη λογοδοσία μου που θα γίνει την Κυριακή 20 Ιουνίου και ώρα 11.00 π.μ. στο Δημαρχείου θα αναφερθώ εκτενώς στα πεπραγμένα του Δήμου μου όλης της τετραετίας και στα προτεινόμενα έργα που πρέπει να γίνουν και να προσαρμοστούν στο νέο Δήμο Ερμιονίδας.


Ο Δήμαρχος
Ανάργυρος Λεμπέσης