eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

'' Μαθήματα κεραμικής δωρεάν για τους μαθητές της Ερμιονίδας ''

''Μαθήματα κεραμικής δωρεάν για τους μαθητές της Ερμιονίδας
Από την Αγγελική  Μαντζαβίνου''

Σύντομο βιογραφικό
          Γεννήθηκα στην Αθήνα   και  ήμουν δασκάλα  στο δημοτικό σχολείο του Κολλεγίου Ψυχικού, στο Λάτσειο. Πριν 14  χρόνια γνώρισα  την κεραμική και βρήκα σ'αυτήν τη δημιουργική έκφραση που μου ταίριαζε.  Παρακολούθησα  μάθήματα κεραμικής  στο πρόγραμμα ενηλίκων του Κολλεγίου Αθηνών για 2 χρόνια. Όμως δεν μου έφτανε αυτό και αναζήτησα πραγματική σχολή κεραμικής που την βρήκα στης Βέρας Σιατερλή όπου και έμαθα πολλά και συνεχίζω να παρακολουθώ τα διάφορα σεμινάρια που κάνει.
        
  Συγχρόνως ανέλαβα τον όμιλο κεραμικής στο σχολείο που εργαζόμουν και μαζί με τα παιδιά δουλεύαμε μέχρι σήμερα.
Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς εκθέταμε στο χώρο του σχολείου τ'αποτελέσματα των προσπαθειών μας....... 
.........
          Τώρα πια ζω στην Ερμιόνη που εδώ και 10 χρόνια περνούσα τα Σαββατοκύρικα μου. Το εργαστήρι και το σπίτι μου βρίσκονται στο Ορλέντι στα βόρεια της Ερμιόνης .
          Θεωρώ ότι η κεραμική είναι μια πανάρχαια τέχνη που στην πατρίδα μας έφτασε σε πολύ μεγάλη ακμή και πιστεύω ότι τα παιδιά θα έπρεπε να τη γνωρίσουν όχι μόνο για να μη χαθεί η καλλιτεχνική αυτή δημιουργία αλλά και για να μπορούν να εκτιμούν το μεγαλείο των κεραμικών ευρημάτων των μουσείων μας.
        
  Το χώμα, το νερό και η φωτιά μπορούν να μας δώσουν αντικείμενα  καθημερινής χρήσης υψηλής αισθητικής αλλά και γλυπτά κάθε μεγέθους.
   Αποφάσισα  να προσφέρω μαθήματα κεραμικής στους μαθητές της Ερμιονίδας δωρεάν.
Τα μαθήματα θα γίνονται Σάββατο πρωί στο εργαστήρι μου.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μου στο τηλέφωνο:

6977255437