eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2011

''Ο ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΜΕ ΓΝΩΣΤΗ ΛΑ'Ι'ΚΗ ΠΑΡΟΙΜΙΑ ΕΝΩ ΑΦΗΝΕΙ ΣΑΦΗ ΚΑΙ ΒΑΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ''

 ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΙΖΗ:
«Όποιος τη νύχτα περπατεί λάσπες και κακά πατεί».
Μήπως τώρα θυμήθηκες;;;;Μήπως τώρα κατάλαβες ποιος εκτίθεται;;;

Δημήτρη Καμιζή εγώ δεν είμαι από τα παιδάκια της αυλής σου που έχεις μάθει να παίζεις και να κοροϊδεύεις τόσα χρόνια.
Εγώ δεν συγχωρώ στην πολιτική.
Γι αυτό λοιπόν άσε τους πληθυντικούς στο Λεμπέση.
Με μένα θα μιλάς στον ενικό και μέρα, όχι νύχτα όπως συνηθίζεις. Τίμια καθαρά και στα ίσια πρόσωπο με πρόσωπο.
Έτσι έχω μάθει από παιδί εγώ να λύνω τους λογαριασμούς.
Σε μένα μην προσπαθείς να κρύψεις τις <<κατινιές>> σου με φιλολογίες Σκιπίων και Αριστοφάνη.
Αλλού αυτά Δημήτρη Καμιζή.
Εγώ σε ξέρω καλά όπως και εσύ με ξέρεις καλά.
Τα δικά μου χέρια Δημήτρη Καμιζή είναι καθαρά,  κρυστάλλινα! 
Αυτό εκτίμησαν οι δημότες μας και δεν με τιμώρησαν 16 συνεχόμενα χρόνια Δήμαρχο.
Εσένα Δημήτρη Καμιζή οι δημότες του Δήμου Κρανιδίου πήρανε χαμπάρι τις νυχτερινές σου δουλειές και διαδρομές και σε έστειλαν σπίτι σου τιμωρημένο.
Εγώ σε μάζεψα Δημήτρη Καμιζή νικημένο όταν σε είχαν παραπετάξει πολιτικά οι δημότες του Δήμου Κρανιδίου.
Σε πρόβαλα στον Δήμο Ερμιόνης, σε εμφάνιζα σε όλες τις εκδηλώσεις, ήσουν παρών σε γεύματα και δείπνους που παρέθετε ο Δήμος.
Πρόσεχε τις καληνύχτες λοιπόν γιατί όσοι δούλευαν και δουλεύουν <<Νύχτα>. Δημήτρη Καμιζή έχουν λερωμένα  χέρια.

Ο Λεμπέσης έχει μάθει να δουλεύει ημέρα. Όλα τα έργα του έγιναν ημέρα, έργα που ούτε στον ύπνο σου δεν θα τα φανταστείς Δημήτρη Καμιζή!!!

Ο Λεμπέσης δεν έχει να φοβηθεί τίποτα, δεν κορόιδεψε κι έχει χέρια πεντακάθαρα..
Σου θυμίζω τη λαϊκή ρήση 
«Όποιος τη νύχτα περπατεί λάσπες και κακά πατεί».
Νύχτα έδιωξες τους υπαλλήλους του Δήμου Ερμιόνης (ερήμωσες το Δημαρχείο).
Νύχτα υποβαθμίστηκε η Εθνική Τράπεζα.
Νύχτα έκλεισε το μεγαλοπρεπές κτήριο του ΟΤΕ Ερμιόνης.
Και εσύ μετά απο αυτα κι άλλα πολλά ζείς στο πολιτικό σου ψέμα!!!Έτσι κορόιδευες απο τον Καποδίστρια και συνεχίζεις να κοροιδεύεις και σήμερα τους κατοίκους των Διδύμων

Μια καλή νύχτα απ΄άυτές που ξέρεις!!!βγάλε και το πόθεν έσχες το δικό σου.
Μην ξεχνας τα πεπραγμένα σου Δημήτρη Καμιζή εκείνες τις νύχτες τις καλές και τις παλιές......
Θα στα  φανερώσω με τον τρόπο που εγώ γνωρίζω!Μην ανησυχείς, να ΄σαι σίγουρος, θα έρθει κι εσένα η ώρα σου....
Στο ΄πα και στο ξαναλέω στην πολιτική δεν συγχωρώ ούτε τη μερα ούτε και τη νύχτα! 
Τώρα θυμήθηκες;;;;Τωρα κατάλαβες ποιος εκτίθεται;;;
Καλή σου ημέρα Δήμαρχε Ερμιονίδας.

Στο επανιδείν…

Ανάργυρος Λεμπέσης
 Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιόνης