eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ!

ΑΝ. ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''ΤΟΥΣ ΞΕΤΣΙΠΩΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΤΑΞΑ <<ΟΞΩ>> ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΕΡΜΙΟΝΗΣ...''

''ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΕΑ ΦΩΛΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΤΗ ΛΕΡΩΣΕΙΣ''
  



Παρακολουθώντας τις εκλογικές εξελίξεις από τα γραφόμενα στα blogs, τα αλληλοαγκαλιάσματα των εικονιζόμενων στις φωτογραφίες και τις μεταξύ τους επευφημίες , θα απαντήσω απλά διότι δεν γνωρίζω ούτε από ποίηση ούτε από λογοτεχνία.


κάντε κλικ παρακάτω 


Θα παραπέμψω την εικονιζόμενη, τον επικεφαλή και τα μέλη του συνδυασμού «Προοδευτική Δημοτική Κίνηση Ερμιόνιδας» σε μία λαϊκή ρήση που άκουσα από την γιαγιά μου.


''Το περιστέρι είπε στην σοφή κουκουβάγια: «Θα αλλάξω φωλιά γιατί είναι βρώμικη, γεμάτη κοτσουλιές». Η σοφή κουκουβάγια του απάντησε: «Θα πάρεις και τον ποπό σου μαζί;»''
Σύντομα θα ζητήσεις νέα φωλιά αλλά και αυτήν θα την λερώσεις!

Εγώ είχα τόλμη, θάρρος και θράσος και όσον αφορά τους ξετσίπωτους έχω να πω… όχι μόνο δεν την πρότεινα για ανανέωση στην θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά την πέταξα και «όξω» από το Δημαρχείο.
 Την κίνηση μου αυτή την εκτίμησαν οι Δημότες μου και μου έδωσαν τρεις συνεχόμενες εκλογικές νίκες.



Βέβαια το «Ευχαριστώ» προς τον επικεφαλή και τα μέλη της Κίνησης Πολιτών Ερμιόνης που την μάζεψαν, της έδωσαν πολιτική στέγη αφου γνώριζαν εκ των προτέρων ότι με την συμμετοχή της θα πήγαιναν στην αντιπολίτευση είναι η κριτική της, «Ως κίνηση Πολιτών δε λειτουργήσαμε συλλογικά. Η αντιπολίτευση που έγινε ήταν άνευ τακτικής και στρατηγικής»!!


Πως εγώ ο Λεμπέσης που απομάκρυνα τέτοιου είδους υποψήφιους σύμβουλους και πάντα νικούσα θα συμμετάσχω σε αυτόν τον συνδυασμό που τους αγκαλιάζει, τους επευφημεί και θα την βάλει και υποψήφια;

Δεν έχω μάθει να νικιέμαι!

Πάντως μην ανησυχείτε οι εκλογές είναι κοντά!


Τα σχόλια και τα συμπεράσματα δικά σας!!!


Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ
ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ