eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 14 Ιουλίου 2022

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ:''ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ''

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ:

-Κατά την δημοσίευση της 03/2022 <<αποφασης>> χωρίς αποφασιστικό  λείπει εντεχνως η σελίδα 4 από τον ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ...!!!!!

- Στην απόφαση 03/2022 όταν κλήθηκε ο πρόεδρος να την υπογράψει δεν ήθελε με κανένα λόγο και διατύπωσε την συζήτηση όπως αυτός ήθελε και βόλευε.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!




Αγαπητοί Συνδημοτες μου,

με αφορμή δημοσίευσης <<ΑΠΟΦΑΣΗΣ>> πράξης του Κοινοτικού συμβουλιου Ερμιόνης χωρίς αποφασιστικό δεν συνάδει με τον Νόμο και φέρει αποκλειστικά την ευθύνη ο Πρόεδρος του Κοινοτικού Συμβουλιου Ερμιόνης.

Δεν είμαι από αυτούς που θα καταγγείλω σε αρχές και υπηρεσίες πράξεις φυσικών η αιρετών συνδημοτων μας.

Δεν αρμόζει στον χαρακτήρα μου.

Ο λαός είναι ο κριτής  και πότε δεν ξέχνα.

Προσωπικά είχα, έχω κριθεί και αν θέλω θα ξανακριθώ.

Όμως θεωρώ για του λόγου το αληθες ότι πρέπει να σας ενημερώσω για την ανωτέρω <<αποφαση>>και θα μπορούσα να επικαλεστώ μαρτυρίες κοινοτικών συμβούλων,απομαγνητοφωνημενα πρακτικά (αν υπαρχουν);;;πρακτικογραφο κλπ.

Δυστυχώς τα γραφόμενα στην υποτιθέμενη απόφαση 03/2022 δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα και όσοι ήταν παρόντες χωρίς δεσμεύσεις πολιτικές αν έχουν την παρρησία ας το δηλώσουν.

Αγαπητοί συνδημοτες,

και θέση έχω και άποψη και υπερασπιζομαι τις τοποθετήσεις μου και προτάσεις έχω και τις δηλώνω.

Επί της ουσίας λοιπόν κατα την συνεδρίαση της αναφερομενης συζήτησης κατατέθηκε πρόταση τρις.

<<Λειτουργία του Κοινοτικού Συμβουλιου Ερμιόνης σύμφωνα με τις αρμοδιότητες του Ν.4555/2018>>.

Η πρόταση ήταν και είναι αυτονόητο να ψηφιστεί ομόφωνα διότι ουδείς θα μπορούσε να αρνηθεί την λειτουργία του Κοινοτικού Συμβουλιου σύμφωνα με τον Νόμο.

Στην απόφαση 03/2022 όταν κλήθηκε ο πρόεδρος να την υπογράψει δεν ήθελε με κανένα λόγο και διατύπωσε την συζήτηση όπως αυτός ήθελε και βόλευε.

Τα συμπεράσματα δικά σας!!

Επίσης κατά την δημοσίευση της 03/2022 <<αποφασης>> χωρίς αποφασιστικό  λείπει εντεχνως η σελίδα 4 από τον ψευτο δημοσιογράφο για τους δικούς του εμμονικους λόγους.

Θέση μου πάντα είναι η λειτουργία του Κοινοτικού Συμβουλίου να μέριμνα, να συμπαραστέκεται σε δημότες, φορείς κλπ, να επιλύει, να υπερασπίζεται, να πρωτοστατεί, να απαιτεί, να διεκδικεί και να πράττει κάθε τι που θα συμβάλλει στην ποιότητα ζωής των Δημοτών μας.

Κάτι τέτοιο το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν ισχύει έχει γίνει αντιληπτό από την τοπική μας κοινωνία και είναι κατακριτέο από το σύνολο της κοινωνίας μας.

Δυστυχώς στεκόμαστε στην τυπική διαδικασία για ευνόητους λόγους και όχι στην ουσία.

Επιλέγουμε δράσεις, εκδηλώσεις διαχωρίσουμε φορείς για προσωπικούς λόγους και δυστυχώς την ευθύνη την έχει αποκλειστικά ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ερμιονης.

Τα καλά του λόγια προς το πρόσωπό μου σε όλες τις συνεδριάσεις για τις γνώσεις μου και την στάση μου καταγράφονται ΔΗΜΟΣΙΑ σε συνεδριάσεις για την τοπική αυτοδιοίκηση, ας είναι λοιπόν προς την θετική κατεύθυνση για την επίλυση προβλημάτων και όχι προσωπικών αντιπαραθέσεων.

Του εύχομαι να αλλάξει ρότα προς όφελος του τόπου μας και των συνδημοτών μας.






Κοινοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης

Μέξης Παναγιώτης