eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

Ένα ταξίδι στον "κόσμο των γεύσεων" του Αmo La Pizza!

*Ανδρέας Γαλανός : "Ήμουν, είμαι και θα είμαι δίπλα στον Παναγιώτη. Τον στηρίζω στη νεα του προσπάθεια".

**Παναγιώτης Χατζηαναστασίου: " Στόχος μας είναι να παρέχουμε ποιοτική εστίαση. Με νέες ιδέες και προτάσεις".

***Γιώργος Φασιλής : " Με αγνές πρώτες ύλες, γίνεται καθημερινά προσπάθεια να κρατηθεί η ποιότητα σε υψηλό επίπεδο."



Οι Ανδρέας Γαλανός και Γιώργος Χατζηαναστασίου ξεκίνησαν να παρέχουν υπηρεσίες εστίασης στην περιοχή της Ερμιονίδας από το 1991.
Το 2001 δημιουργούν τα αγαπημένα «Casa di Pizza» κερδίζοντας την αγάπη και τη στήριξη του κόσμου της επαρχίας.
Το 2017 ο Γιώργος Χατζηαναστασίου «φεύγει» και ο γιός του Παναγιώτης, αναλαμβάνει στη θέση του μέχρι τις αρχές του 2020.
Μετά από σχεδόν 2,5χρόνια αποφασίζεται από κοινού ένα νέο ξεκίνημα και το όνομα αυτού;
"Amo la Pizza!"


Ακολουθεί συνέντευξη από τον Μίλτο Ιωαννίδη.
-Ανδρέα πώς και αποφασίσατε να προχωρήσετε σε αυτή την αλλαγή;


-Μετά από 2,5χρόνια άψογης συνεργασίας με τον Παναγιώτη και βλέποντας την εξέλιξη και την αγάπη του για το αντικείμενο, αποφασίσαμε πως ήρθε η ώρα να βγει εκείνος μπροστά και να κάνει το δικό του ξεκίνημα.


Εγώ ήμουν, είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα του να τον στηρίζω...


Έχοντας περισσότερα από 30χρόνια εμπειρίας στον χώρο της εστίασης , θεωρώ πως με τις γνώσεις και τις συμβουλές μου, μπορώ να τον βοηθήσω σε ότι χρειαστεί. Ήρθε όμως η ώρα να του δώσω τη σκυτάλη. Θεωρώ πως οι νέοι επιχειρηματίες μπορούν αλλά και θα φέρουν νέες ιδέες και προτάσεις στην αγορά και πρέπει να τους στηρίξουμε και να τους αφήσουμε να το κάνουν γιατί είναι ανήσυχοι και δεν επαναπαύονται...

-Παναγιώτη, ο θείος σου είναι εδώ και σε στηρίζει...
Εσύ πως νιώθεις για αυτό το νέο ξεκίνημα; Ξέρουμε πως οι εποχές είναι δύσκολες, πώς είναι λοιπόν για έναν νέο να επιχειρεί αυτή τη χρονική περίοδο;

- Το πιο σημαντικό για εμένα προσωπικά είναι ότι δεν είμαι μόνος μου.
Έχω από πίσω μου τη στήριξη και τις συμβουλές του θείου μου, ο οποίος μετά από τόσα χρόνια στον χώρο έχει αποκτήσει τεράστια εμπειρία αλλά και τεχνογνωσία, οπότε πραγματικά δεν με φοβίζει κάτι. Επίσης είναι πολύ σημαντικό να ευχαριστήσω και δημοσίως και εκείνον αλλά και τη μητέρα μου, καθώς και οι δυο τους έχουν σταθεί στο πλευρό μου και όλα αυτά τα χρόνια με έχουν στηρίξει με όλη τους την ψυχή...
Τίποτα δεν θα είχε γίνει χωρίς αυτούς και τίποτα δεν μπορεί να γίνει χωρίς αυτούς.
Εγώ με τη σειρά μου, υπόσχομαι να βάλω τα δυνατά μου, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης τους αλλά και για να παρέχω στην περιοχή μας ποιοτική εστίαση.
Οι εποχές είναι όντως δύσκολες όμως την κρίση την βλέπω ως ευκαιρία...
Ευκαιρία να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει και να φέρουμε νέες ιδέες και νέες προτάσεις.
Θεωρώ πως ο σωστός τρόπος επαγγελματικής σκέψης είναι να κοιτάμε πάντα μπροστά. Επιχείρηση σημαίνει ρίσκο... Ο μόνος τρόπος να μειώσουμε λοιπόν το ρίσκο, είναι να προσπαθούμε καθημερινά να κρατάμε την ποιότητα σε υψηλό επίπεδο. Αυτός είναι και ο λόγος που απευθύνθηκα στον Γιώργο τον Φασιλή.
Για όσους δεν τον ξέρουν προσωπικά (ούτε κι εγώ τον ήξερα), να πω ότι ο Γιώργος είναι ο άνθρωπος που γνωρίσαμε και μέσα από το Master Chef.
Αυθεντικός, εργατικός, ταπεινός, εγκάρδιος και επαγγελματίας.
Το πρώτο που διαπίστωσα είναι ότι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει ίχνος έπαρσης (παρά το σημαντικό βιογραφικό του στις κουζίνες) και αμέσως με κέρδισε με την απλότητα και τη ζεστασιά του.
Οι απόψεις μας ταιριάξανε πλήρως και ο Γιώργος πλέον είναι μέλος της «οικογένειας» και βρίσκεται στο πλάι μας συμβουλευτικά ανά πάσα στιγμή.
Τέλος, θα πρέπει να τονίσω και πάλι πως το “Amo la Pizza” ήταν, είναι και θα είναι, οικογενειακή υπόθεση.
Αυτή τη στιγμή απασχολούμε 20 άτομα προσωπικό και τα περισσότερα είναι μαζί μας πολλά χρόνια και το «δέσιμο» μεταξύ μας είναι ξεχωριστό. ΜΑΖΙ στα όμορφα, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ στα δύσκολα.

-Γιώργο πώς και αποφάσισες να συνεργαστείς με τον Παναγιώτη και τον Ανδρέα;

- Από το πρώτο κιόλας ραντεβού, κατάλαβα ότι πρόκειται για δύο ανθρώπους που εργάζονται με επαγγελματική συνείδηση και υπευθυνότητα και με μεγάλη μου χαρά δέχτηκα να συνεισφέρω με τις γνώσεις μου στο να στηθεί μία νέα προσπάθεια πάνω σε σωστές βάσεις.
Πάνω σε ένα ήδη πολύ καλό μενού, προσθέσαμε κάποια ακόμα πιάτα τα οποία θεωρούμε πως ο κόσμος θα απολαύσει, θα τα ευχαριστηθεί και θα τα αγαπήσει.
Με αγνές πρώτες ύλες, γίνεται καθημερινά προσπάθεια να κρατηθεί η ποιότητα σε υψηλό επίπεδο.
Αυτό που θέλουμε από τον κόσμο, είναι να δοκιμάσει όλα μας τα πιάτα και να μας κρίνει αυστηρά για να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο...