eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 6 Ιουνίου 2021

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ...''

<< ΣΑΝ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΜΕ ΠΕΤΑΞΑΝ -- ΓΙΩΤΑ ΛΥΔΙΑ >>


Σήμερα αφιερώνει ο μαστρ΄ Αντώνης από Γκουριμέσι στα καραβόσκυλα που δεν έβαλαν μυαλό:


Σαν το σκυλί με πέταξαν

στο δρόμο τα παιδιά μου.

Αχ, κάνε παιδιά να δεις καλό.


Βογκάει κι αστράφτει ο ουρανός

και ο βοριάς μουγκρίζει

κλαίνε τα μαύρα σύννεφα

κλαίει και η καρδιά μου

που με πετάξαν σαν σκυλί

στον δρόμο τα παιδιά μου.


Βοήθα Χριστέ και Παναγιά

την μαύρη απελπισιά μου,

ό,τι δεν βρήκα απ’ τους εχθρούς

το βρήκα απ’ τα παιδιά μου.


Πολλά φαρμάκια έχω πιει

για να τα μεγαλώσω

κι όμως αυτά μου πλήγωσαν

στο τέλος την ψυχή μου,

μα σαν πεθάνω κάποτε

ας έχουν την ευχή μου


Μαστρ΄Αντώνης από Γκουριμέσι 


Καλή σας ακρόαση...