eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

'' ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΚΟΥΡΤΗ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΠΑΣΧΑΛΗ ''

''ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ''
ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ

Δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ερχόταν η στιγμή να σε αποχαιρετήσω για το μεγάλο σου ταξίδι φίλε μου Διαμαντή.
Μου έρχονται στο μυαλό μου ανακατεμένες σκέψεις και δε μπορώ να τις βάλω στη σειρά. Ένα  δίστιχο όμως μου έχει καρφωθεί και σιγοτραγουδώ τη μελωδία του.

 '' Όλα είναι ένα ψέμα μια ανάσα μια πνοή, 
 σαν λουλούδι κάποιο χέρι θα μας κόψει μιαν αυγή''

Δυστυχώς αυτό συμβαίνει, το γνωρίζουμε, με πόνο το τραγουδάμε και το τραγουδήσαμε πολλές φορές Διαμαντή μου.

Πριν λίγες μέρες μιλήσαμε στο τηλέφωνο. Μου είπες ότι είσαι καλά και θα ιδωθούμε σύντομα. Ήσουν κεφάτος, μου πέταξες και δυο αστεία, το συνήθιζες άλλωστε, γελάσαμε...

Αυτή η ξαφνική αναπάντεχη είδηση όμως μας πήρε τη μιλιά. Ήταν θέλημα θεού; Να το δεχτούμε.


Σε χάσαμε και είναι οδυνηρό για τη λατρευτή σου Μαρίνα, τ' αγαπημένα σου παιδιά, την Αγγελική, τον Ανάργυρο, το Θάνο και για όλους εμάς τους φίλους σου. 

Κι ένα γιατί... πλανιέται στις καρδιές μας.

Όλοι εμείς αναγνωρίζουμε τη μακρόχρονη προσφορά σου στη μικρή κοινωνία της Ερμιόνης μας και όχι μόνο.Ήσουν ενεργό μέλος σε κάθε σύλλογο επαγγελματικού και πολιτιστικού φορέα.

Οι συμπολίτες μας γνώριζαν την αξία το ήθος σου, τη φερεγγυότητά σου και κέρδιζες την εμπιστοσύνη τους για να τους εκπροσωπείς σε κάθε σύλλογο. Και αυτό έκανες...

Δραστηριοποιήθηκες στους παντοπώλες συναδέλφους σου, ήσουν ένας από τους οραματιστές της αιμοδοσίας, μεγάλη η προσφορά σου ως υπεύθυνος του τομέα αιμοδοσίας του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης.

Πάντα μου συμπαραστάθηκες στις επιλογές μου και με τη σοβαρότητα και το σεβασμό που σε διέκρινε διαφύλαξες ως κόρη οφθαλμού τη στενή μας φιλία όλα αυτά τα χρόνια.

Δεν θα ξεχάσω , όταν είχαμε την ιδέα να ιδρύσουμε τη χορωδία και την παιδική Μαντολινάτα Ερμιόνης, ήσουν ο πρώτος που με στήριξες και μαζί με άλλους φίλους σε λίγο χρονικό διάστημα ιδρύσαμε το Μουσικό Σύλλογο Ερμιόνης. 

Και βέβαια αργότερα έγινες η ψυχή της ομάδας των Κανταδόρων.


Η ευγενική σου παρουσία , η προσφορά σου, το κέφι σου, τα πηγαία αστεία και οι ανεπανάληπτες ατάκες  θα μείνουν ανεξίτηλα στη ψυχή μας και στο μυαλό μας.

Στο ''περιβόλι της χαράς'', έτσι όπως το είχαμε ονομάσει, του Διαμαντή και της Μαρίνας, που ήταν μια μεγάλη αγκαλιά για όλους, στήθηκαν τα ονειρεμένα και αξέχαστα γλέντια, που διασκεδάσαμε εμείς, τα παιδιά μας και όλοι οι φίλοι μας. 
Αξέχαστες αναμνήσεις, στιγμές ζωής που θα μείνουν βαθιά χαραγμένες στις καρδιές μας.

Ήσουν για μένα Διαμαντή ένας ανεκτίμητος φίλος, που σημάδεψες ένα κομμάτι της ζωής μου.
Ο Διαμαντής που γνωρίσαμε θα μείνει στις καρδιές μας για πάντα μέχρι να τον ανταμώσουμε.
Καλό σου ταξίδι φίλε μου...

 Γιάννης Δ. Σκούρτης



ΒΙΝΤΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ''ΑΓΑΠΗΣ ΛΟΓΙΑ'' 
ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΟΙ: ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΠΑΣΧΑΛΗΣ - ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΡΤΗΣ


  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ''