eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Γ. ΓΑΝΩΣΗΣ:''Θέλω να αφιερώσω αυτήν την νίκη στην οικογένειά μου και τον αείμνηστο πατέρα μου που μας έμαθε πάντα να κοιτάζουμε ψηλά.''

Ο αγώνας όλων μας δικαιώθηκε και πάνω από όλα του νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου του Δημήτρης Πτωχός - Υποψήφιος Περιφερειάρχης Πελοποννήσου !
Μαζί θα κάνουμε την Πελοπόννησο πρωταγωνίστρια Περιφέρεια.

🔹Δηλώνω παρών ακόμη μια φορά για τον τόπο μου και δεσμεύομαι να εργαστώ σκληρά ώστε να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας.
🔹Νιώθω μεγάλη δικαίωση για τα ποσοστά άνω του 65% που σημείωσε η παράταξή μας στην ιδιαίτερη πατρίδα μου την Ερμιονίδα αλλά και για όλη την μεγάλη αγάπη που εισπράττω καθημερινά στο Άργος, στο Ναύπλιο και την Επίδαυρο.
🔹Ξεχωριστή αναφορά θέλω να κάνω σε όλους αυτούς που πίστεψαν σε εμένα και αγωνίστηκαν πλάι μου. Στα παιδιά που στελέχωσαν τα γραφεία σε Άργος και Κρανίδι , τους συνεργάτες και τους φίλους μου.
🔹Τέλος θέλω να αφιερώσω αυτήν την νίκη στην οικογένειά μου και τον αείμνηστο πατέρα μου που μας έμαθε πάντα να κοιτάζουμε ψηλά.