eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Ο ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΣΤΑΣ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΜΕ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ !

ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ , ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΙΣΣΑ

  Στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου είμαι υποψήφιος στην Ενότητα Αργολίδας, για την Περιφέρεια Πελοποννήσου με τη παράταξη “ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ”, με επικεφαλής τον Ιατρό Διευθυντή της Καρδιολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καλαμάτας, Μανώλη Μάκαρη.

   Η απόφαση μου αυτή είναι στάση ευθύνης, υπηρεσίας και θέλησης για μια διαφορετική πορεία της Ερμιονίδας, της Αργολίδας και της Πελοποννήσου.

  Μια πορεία που θα ξεκινά από τον άνθρωπο, τα πραγματικά προβλήματα και τις ανάγκες του και θα καταλήγει πάλι σε αυτόν.

  Μια πορεία που θα βγάλει την Πελοπόννησο από την τελευταία θέση σε όλους σχεδόν τους δείκτες ανάπτυξης , που την οδήγησαν όλες ανεξαίρετα οι προηγούμενες διοικήσεις και οι οποίες με περισσό θράσος σου ζητούν σήμερα να τις ξαναψηφίσεις.

  Μια πορεία που μέσα από ένα σαφές πρόγραμμα και από έργα και δράσεις ουσίας θα οδηγήσει επιτέλους την Πελοπόννησο στο δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης, με καθαρότητα και διαφάνεια στην σκέψη και σε κάθε μορφή διαχείρισης του δημόσιου χρήματος και που θα αλλάξει τον προσανατολισμό της από την φεουδαρχική αντίληψη και την τυφλή εξυπηρέτηση των συμφερόντων των ολίγων, στον παράγοντα άνθρωπο και στα προβλήματά του.

  Μια πορεία που θα φέρουν με συγκεκριμένες δομές και διαδικασίες τον πολίτη κοντά και μέσα στο κέντρο αποφάσεων, κόντρα στην μέχρι τώρα επικρατούσα κατάσταση.

  Μια πορεία που θα αναγνωρίζει και θα κάνει πράξη τον αυτόνομο, διεκδικητικό και θεσμικό χαρακτήρα της Αυτοδιοίκησης ενάντια στις κομματικές αγκυλώσεις και εκμεταλλεύσεις.

  Μια πορεία ανάλογη των ονείρων μας για τον Τόπο μας και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Πελοποννήσου.

  Στέκομαι δίπλα σας, όχι για να σας χαιρετίσω, να σας χτυπήσω την πλάτη, να σας τάξω και να υφαρπάξω την ψήφο σας. Αυτή η εικόνα του θλιβερή εικόνα του υποψήφιου, συνήθης και πολυσύχναστη αυτές τις μέρες, είναι ασυμβίβαστη με εμένα και με την παράταξή μας. Για εμένα και για την παράταξή μας θα σας καταθέσω μόνο τούτο : Είμαστε αυτόνομοι, δεν μας κρατάει κανένας στο χέρι και δεν χρωστάμε τίποτα και σε κανένα!!! Ο επικεφαλής μας ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΑΚΑΡΗΣ είναι δοκιμασμένος σε κρίσιμα ¨ μετερίζια ¨ ( 25 χρόνια ιατρός του ΕΣΥ, 20 χρόνια αυτοδιοικητικός, με πρωτοπόρα ανθρωπιστική δράση δες πρόσφατο ναυάγιο στην Πύλο ). Το μόνο χρέος που έχουμε είναι αυτό απέναντι σε εσένα, στον απλό άνθρωπο του μόχθου, της αγωνίας και του καθημερινού αγώνα επιβίωσης και τις αδύναμες κοινωνικά ομάδες. Αυτό το χρέος μας συστράτευσε και όχι οι ¨ παρθενογενέσεις ¨ των κομματικών γραφείων και η υποχρέωση ¨ εξόφλησης απλήρωτων επιταγών ¨στους ημέτερους.

Συμπατριώτισσα, συμπατριώτη

  Η μέχρι σήμερα πορεία και συμμετοχή μου στα κοινά (Δήμος Ερμιονίδας, Τοπικοί Σύλλογοι) ήταν ανιδιοτελής, με ξεκάθαρες απόψεις (που πολλές φορές δυσαρεστούσαν) και χέρια καθαρά πάνω από όλα. Γι’ αυτό μπορώ και στέκομαι μπροστά σου και σε κοιτάζω στα μάτια!!!

  Η ενασχόληση με τα κοινά είναι για μένα πρόκληση, διακονία και μέγιστη υποχρέωση στον Τόπο μου και τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες και αυτό το ακολούθησα και το τήρησα σαν “κόρη οφθαλμού” σε όποια θέση με επιλέξατε. Ουδεμία σχέση έχει με την επικρατούσα κατά κόρον στους αντιπάλους μας άποψη, της κοινωνικής, πολιτικής και δυστυχώς επαγγελματικής αναγνώρισης και αποκατάστασης. Αυτά τα έχω ήδη αποκτήσει από το μέχρι σήμερα περπάτημά μου στην κοινωνία.

  Η δύναμη που παίρνω από την στήριξη σας στο πρόσωπό μου, η γνώση και η εμπειρία   που έχω αποκτήσει από την 50χρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά, το ¨ κρυστάλλινο ¨ πέρασμά μου από όλες τις δημόσιες θέσεις που με στείλατε, αποτελούν ισχυρή παρακαταθήκη πως από την οποιαδήποτε θέση μου δώσετε, θα τιμήσω εσάς, την Ερμιονίδα και την Αργολίδα και τις ιδέες της δημοκρατικής, αναπτυξιακής και διεκδικητικής  προς όφελος των λαϊκών στρωμάτων διακυβέρνησης της περιφέρειας Πελοποννήσου.

  Ζητώ την στήριξη της παράταξής μας ¨ ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ¨και την εμπιστοσύνη σας με την ψήφο στο πρόσωπό μου.

ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ

ΜΕ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΑ

ΓΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ, ΑΡΓΟΛΙΔΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ

ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ!!!

 

Σας ευχαριστώ

ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΣΤΑΣ