eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΚΟΥΣΤΑ

 

Θα προσπαθήσω μαζί με όλους εσάς να φανώ αντάξιος.


Με το πέρας των Περιφερειακών Εκλογών, στις οποίες ήμουν υποψήφιος με την

παράταξη ¨ ΠΡΩΤΑ Η ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ¨ του Μανώλη Μάκαρη και στις οποίες είχα μια

παρουσία πάνω από ότι πίστευα, θέλω να ευχαριστήσω:

1) Τις χιλιάδες ψηφοφόρους που ανέδειξαν την παράταξη στην τρίτη θέση, δίνοντάς

μας ένα σημαντικότατο ρόλο στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο.

2) Τα μέλη του ψηφοδελτίου της παράταξης, τους φίλους και τις φίλες που

συστρατεύτηκαν και τον επικεφαλής ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΚΑΡΗ για το πολύ όμορφο

αυτό ταξίδι μας, αλλά και για την δηλωμένη μας θέση και απόφαση αυτό να

συνεχιστεί και με εσάς.

3) Αυτούς τους συντρόφους και τις συντρόφισσες μέλη του ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ


που από την πρώτη στιγμή που ανακοίνωσα την υποψηφιότητά μου στάθηκαν

συντροφικά, ηθικά, τίμια και ενθαρρυντικά δίπλα μου και έτσι έφτασαν ως την

κάλπη. Ήταν η ιδεολογική και πολιτική δύναμή μου στον δύσκολο αυτό αγώνα

που έδωσα και μια μεγάλη απάντηση πως μπορούμε να είμαστε ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ σε

μια εποχή που η ουρανομήκης έννοια του συντρόφου και της συντρόφισσας

δοκιμάζεται στο μέγιστο βαθμό.

4) Τους κάθε φύσης φίλους και φίλες μου από κάθε γωνιά της Αργολίδας, που

πολλοί έρχονται από δεσμούς πολλών ετών, οι οποίοι με βοήθησαν τα μέγιστα

και με έφτασαν παντού στην Αργολίδα και στους οποίους θέλω σαν ελάχιστη

ένδειξη ευχαρίστησης να τους αφιερώσω το τραγούδι ¨ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΠΑΝΕ

ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ¨!!!

5) Την συντριπτική πλειοψηφία των συνεργατών και συνεργάτιδών μου στις όποιες

θέσεις, αυτοδιοικητικές και συλλογικές, μέχρι σήμερα έχω υπηρετήσει, που ήταν

από την πρώτη στιγμή ειλικρινά, αποφασιστικά, τίμια και ενισχυτικά δίπλα μου.

6) Τους Ερμιονιδείς επώνυμους και ανώνυμους που είδαν στο πρόσωπό μια

υποψηφιότητα που μπορεί και αξίζει να εκφράσει τα όνειρά τους σε

περιφερειακό αυτοδιοικητικό επίπεδο.

7) Τον κοινωνικό μου περίγυρο της νεολαίας της Ερμιονίδας και των οικογενειών

τους, αλλά και γενικότερα τις φιλικές μου οικογένειες που δεν σταμάτησαν

στιγμή με κάθε τρόπο να εκφράζουν την στήριξή και την αγάπη τους στο

πρόσωπό μου, σε βαθμό που με εξέπληξε και με συγκίνησε τα μέγιστα.

8) Θα ήταν μεγάλη παράλειψη να μην αναφέρω την οικογένειά μου, που κάθε της

μέλος από την μεριά του έβαλε την δικιά του ¨ πινελιά ¨ σε όλη αυτή την πορεία.

Όλοι εσείς, που σας ανέφερα πιο πάνω και που με εμπιστευτήκατε, με συγκινήσατε και

είσαστε μαζί μου, θεωρώ πως μου δώστε μια βαριά εντολή : ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ

ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΛΕΨΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΝΑ

ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ

ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ. Θα προσπαθήσω μαζί με όλους εσάς να φανώ αντάξιος.


ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ!!!

ΜΕ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΩ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ!!!

ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΙ!!!