eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 16 Απριλίου 2013

'' ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΑΤΟ.... ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙ Ο ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΕΝΕΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ! ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:

<<Και σε ρωτώ Γιάννη Τσαμαδέ,
Κόλαφος για σας είναι οι αποκαλύψεις μου για το ανασφάλιστο  τρακαρισμένο Δημοτικό αυτοκίνητο;;;
Και δεν είναι κόλαφος η οκτάμηνη πρωτόδικη φυλάκιση που σας επέβαλε το Τριμελές Πρωτοδικείο Ναυπλίου με την 213/2013 απόφασή του;
 Για παράβαση καθήκοντος ΓιάννηΤσαμαδέ! >> 
--------------------------------------------


Κύριε Γιάννη Τσαμαδέ,
Παρατήρησα μέσα από το ψαρομπλόκ σας,  
Με περίσσιο θράσος να αποκαλείτε <<κόλαφο>> τα γραφόμενα μου για το ανασφάλιστο Δημοτικό αυτοκίνητο που εσύ οδηγούσες και που εσυ προξένησες το ατύχημα όπως γράφει η Αστυνομία.

Το αποκορύφωμα της ανευθυνότητας σας, δηλαδή να προσπαθήσεις εσύ και ο Δημήτρης Καμιζής που έχει την κύρια ευθύνη, να αποκρύψετε από την Αστυνομική Αρχή ότι το δημοτικό όχημα που τράκαρες ήταν ανασφάλιστο!
Με αποτέλεσμα να αναγκαστεί η Αστυνομία (επειδή της δημιουργήσατε υπόνοιες) να κάνει έρευνα και να ανακαλύψει το πρωτοφανές, ότι η ασφάλεια του δημοτικού αυτοκινήτου που τρακάρισες είχε λήξει Γιάννη Τσαμαδέ.
Αφού λοιπόν λησμόνησε ο Δήμαρχος να βγάλει στο ΦΩΣ  το δεύτερο έγγραφο και τις συμπληρωματικές λεπτομέρειες  από το Βιβλίο Αδικημάτων – Συστάσεων – Συλλήψεων – Συμβάντων – Παραπόνων  της Αστυνομίας και απ ΄την άλλη προσπαθείς να μου κάνεις λεονταρισμούς και χλιμιντρίσματα  

Θα σας το δημοσιεύσω εγώ για να σας επαναφέρω στην πραγματικότητα αλλά και για να δουν οι Δημότες μας ποιος είναι
<<ο κόλαφος>> !!!!!

κάντε κλικ



Και σε ρωτώ Γιάννη Τσαμαδέ,
Κόλαφος για σας είναι οι αποκαλύψεις μου για το ανασφάλιστο  τρακαρισμένο Δημοτικό αυτοκίνητο;;;;;
Και  δεν  είναι Γιάννη Τσαμαδέ κόλαφος η οκτάμηνη  πρωτόδικη φυλάκιση  που σας επέβαλε το Τριμελές Πρωτοδικείο Ναυπλίου με την 213/2013 απόφασή του

Για παράβαση καθήκοντος Γιάννη Τσαμαδέ!!!!

Δεν είναι κόλαφος η παρανομία του  Δημήτρη Καμιζή Δημάρχου Κρανιδίου τότε Να ΤΡΈΞΕΙ αμέσως και ΛΥΣΣΑΛΕΑ να κάνει συμβόλαιο και μεταγραφή στο Υποθηκοφυλακείο ;;;!!!!Χωρίς να περιμένει την νομιμότητα της απόφασης του ΔΣ όπως είχε υποχρέωση από τον Δημοτικό Κώδικα
Υπηρετώντας άμεσα , βιαστικά και λυσσαλέα  τα συμφέροντα του επιχειρηματία;;;!!!
Έτρεξε ο Δήμαρχος να καταργήσει Δημοτικούς  δρόμους Πριν  πάρει νομιμότητα η απόφασή σας.
Αφού  αυτή Γιάννη Τσαμαδέ  επεστράφη σαν ΠΑΡΑΝΟΜΗ από την Περιφέρεια !!!
Δεν είναι κόλαφος Γιάννη Τσαμαδέ ότι ο Δήμαρχος έβγαλε την ουρά του απέξω και άφησε εκτεθειμένους τους Δημοτικούς Συμβούλους του που είχαν ψηφίσει την εισήγηση του ;;;;
Δεν είναι κόλαφος Γιάννη Τσαμαδέ ή πράξη του κ. Καμιζή
να  σας  εγκαταλείψει και να μην παραβρεθεί στο Δικαστήριο σαν μάρτυρας υπεράσπισης σας αναλαμβάνοντας τις ευθύνες των πράξεών του;

Για Ρώτησε τον Δήμαρχο κ. Καμιζή, πως μπορεί να αντικρίσει αυτούς τους ανθρώπους που καταδικάστηκαν πρωτόδικα για τις δικές του παρατυπίες.
Αυτούς  τους ανθρώπους που συνεργάστηκαν  μαζί του και τον έβγαλαν Δήμαρχο. 

Όσο για εμένα Γιάννη Τσαμαδέ, είχα πάντα ασφαλισμένα και νόμιμα όλα τα Δημοτικά αυτοκίνητα!

Το σοβαρότερο όμως για εμένα, είναι ότι είχα και έχω μια απαράβατη ΑΡΧΗ στη ζωή μου:
Προστάτευα πάντα τους συνεργάτες μου και έβαζα τα στήθια μου μπροστά σαν ΔΗΜΑΡΧΟΣ παίρνοντας πάνω στις πλάτες μου όλες τις ευθύνες του Δήμου μου!

Δεν κρύφτηκα εγώ ποτέ όπως κάνει πάντα ο Δήμαρχος σας Δημήτρης Καμιζής. Ούτε κρύφτηκα ποτέ πίσω απο τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα , αλλά ούτε και απο πίσω απο τα βουνά των σκουπιδιών, Γιάννη Τσαμαδέ!


Βλέπετε  την έγκριση οδήγησης του Γ.Γ.Π.Π. που είχα


  
   
Γιάννη Τσαμαδέ, εγώ ήμουνα Δήμαρχος της  Ερμιόνης και  είχα εκλέγει τέσσερις συνεχόμενες τετραετίες απευθείας από τον λαό. 
Δεν με όριζε άλλος εμένα.
Εγώ όριζα τους Αντιδημάρχους μου Γιάννη Τσαμαδέ!
Το Δημοτικό μου Συμβούλιο αποφάσισε τότε να μου παραχωρήσει για αυτοκίνητο Δημάρχου ένα φορτηγάκι διπλοκάμπινο(δικιά μου επιθυμία το φορτηγάκι) και  Όχι τζιπ πολυτελείας με προσωπικό Σοφέρ όπως είχε ο Δημήτρης Καμιζής Δήμαρχος Κρανιδίου τότε!!!!!
Αυτό το διπλοκάμπινο δημοτικό φορτηγάκι το κυκλοφορούσα Νόμιμα και Ασφαλισμένο  με έγκριση από τον Γ.Γ.Π.Π , Γιάννη Τσαμαδέ!

Βέβαια Γιάννη Τσαμαδέ, δεν θα ασχοληθώ αν το Δημοτικό αυτοκίνητο που οδηγάς  το αράζεις κάτω από το σπίτι σου , ούτε αν είχες άδεια όταν μετέφερες με το Δημοτικό αυτοκίνητο έναν πληγωμένο αυτοαποκαλούμενο ψεύτοδημοσιογράφο έπειτα απο θλιβερό επεισόδιο που είχε (όπως φημολογείται...) με τον πρώτο σε ψήφους Δημοτικό σύμβουλο!

Θα σταθώ όμως Γιάννη Τσαμαδέ στα συγγενικά πρόσωπα που εσύ έπιασες στο στόμα σου δίχως να το πλύνεις.
Σ΄αυτές τις τακτικές της κατινιάς που συνηθίζει ο Δήμαρχος και σε βάζει να τις κάνεις, δηλαδή να πιάνετε στο στόμα σας και να ανακατεύετε συγγενικά πρόσωπα με αναγκάζετε να σας.....
...... φρεσκάρω την μνήμη σας.
Εσένα  και του Δημάρχου σου, Γιάννη Τσαμαδέ!
Εγώ  δεν έχω παιδιά φοιτητές στη Θεσσαλονίκη για να τους μεταφέρω τις αποσκευές τους με τα δημοτικά αυτοκίνητα του Δήμου Κρανιδίου τότε...

Το καταλάβατε καλά αυτό Γιάννη Τσαμαδέ;;;

Μέχρι εδώ Γιάννη Τσαμαδέ , δεν θα συνεχίσω προς το παρόν μ΄αυτές τις κατινιές σας.
Ούτε μ΄ αντιπροσωπεύουν, ούτε περνάνε στον Λεμπέση αυτά τ΄ανακατώματα που σε βάζει και κάνετε.

Επιτέλους η υπομονή έχει και τα όριά της!

Ξεβρωμίστε το τόπο που μας Βρωμίσατε!!!
Πέρασαν δυόμιση χρόνια από την θητείας σας. Φτάνει πια!

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ
ΔΗΜΑΡΧΟΣ
του τέως Δήμου Ερμιόνης