1)Δημιούργησε το << ανάθεμα >> και την ανεξέλεκτη χωματερή στο Σταυρό Διδύμων
2)Έγραψε στα παλιά του τα παπούτσια, όχι απλά την παράταξή του, αλλά και όλους τους Δημότες και τις Δημότισσες
3)Αγνόησε αποφάσεις σχετικές με τους δεματοποιητές επιστημονικών φορέων(Τ.Ε.Ε.Πελοποννήσου) και όλες τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
4)Χαράτσωσε τους Δημότες μας,υποχρεώνοντας τους να πληρώσουν μέχρι τώρα 400.000 ευρώ για να φτιάχνονται δέματα χωρίς προορισμό.
5)Είναι ηθικός αυτουργός της μάλλον μη αναστρέψιμης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στο Σταυρό Διδύμων, δεδομένου ότι με μετριοπαθείς υπολογισμούς για την <<θεραπεία>> του χώρου του Δεματοποιητή, ο Δήμος μας πρέπει να εξασφαλίσει 2.000.000 ευρώ.
6)Είναι παραχαράκτης των αποφάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου και ερμηνευτής, όπως οι διαθέσεις και τα συμφέροντα του, του υπαγορεύουν.
Ως φαίνεται από το παρακάτω έγγραφο, με ημερομηνία 14/12/2010, της αναδόχου εταιρείας του δεματοποιητή στο ¨Σταυρό Διδύμων ¨ ΑΛΚΤΗΡ ΑΚΤΕ, ενάμιση μήνα μετά την σύμβαση ( που συντάχθηκε στις 1/11/2010 και η οποία δεν εγκρίθηκε ποτέ από την Πάρεδρο του Ελεγκτικού Συνεδρίου ως μη σύννομη ), άρχισαν τα προβλήματα!!! Και η ανάδοχος εταιρεία αναφέρει στον τότε Δήμο Κρανιδίου και τον κ. Σφυρή ότι στις 15/12/2012 παραδίδει στον ΦΟ.Δ.ΣΑ Αργολίδας τα κλειδιά και κλείνει τον δεματοποιητή. Η << υποδειγματική λειτουργία >> που επικαλούνται σήμερα, το << θαύμα - σαλόνι >>, που έφτιαξε στα Δίδυμα ο κ. Σφυρής και η παρέα του, δεν κράτησαν ούτε ενάμισο μήνα. Και άρχισε να δημιουργείται το ανάθεμα, ο ανοιχτός Χ.Α.Δ.Α όπως εμείς πολύ νωρίτερα είχαμε προβλέψει και προειδοποιήσει. Και όλα αυτά όταν ήταν Δήμαρχος.
Και σήμερα αποκρύπτουν τα γεγονότα αυτά και τα σχετικά έγγραφα, στην μάταιη προσπάθειά τους να εξαχνιστούν και από θύτες να γίνουν θύματα. Έλα όμως που υπάρχουν και τα έγγραφα, που μένουν, που λένε πολλά και είναι καταπέλτες.
Γράφει ο Βασίλης Γκάτσος
Αυτά είδε ο ...Κινέζος που ήθελε να έλθει Ελλάδα και ενθουσιάστηκε! Που τα είδε; Στην Ερμιονική μπλογκόσφαιρα.
Ερμιονίδα θα πάω! Πρόβλημα γλώσσας δεν είχε αφού αυτά που διάβαζε, κινέζικα ήτανε.
Έφτασε στο Ελ. Μπενιζέλο, πήρε το καράβι και περνώντας από το Ανάθεμα Διδύμων μόλις είδε το θαύμα των δεμάτων: Ώστε είναι όλα αλήθεια! Αναφώνησε, γιατί δεν το είχε πολυπιστέψει. Άφησε περιχαρής πίσω του το θαύμα σαλόνι και πήρε τον κατήφορο. Έμεινε όμως το καράβι από καύσιμα. Αϊ στ’ ανάθεμα! Πάω και με τα πόδια, αναφώνησε.
Πρώτη του εντύπωση το παραλήρημα του κυρίου Σφυρή. Στριφογύριζε μέρα νύχτα στην επαρχία, μιλούσε ασταμάτημα άλλοτε με τον εαυτό του, άλλοτε με περαστικούς, πραγματικούς ή φανταστικούς, πότε δυνατά, πότε μουρμουριστά, όμως ασταμάτητα. Εντυπωσιάστηκε, ρώτησε: Τι είναι αυτό; Είναι το παραλήρημα!
Μα κάθε τόσο τον έβλεπε να τρέχει, να ανεβαίνει στα βράχια, στα δέντρα, να ιδρώνει και ξεϊδρώνει, να χειρονομεί απεγνωσμένα. Εντυπωσιάστηκε και.....
....... πάλι ο Κινέζος. Τι είναι αυτό; Είναι η άπελπις προσπάθεια!
Και ξαφνικά πλήθος κόσμου, πεντάκις χίλιοι περίπου κάτοικοι, στην ίδια με αυτόν κατάσταση, έτρεχαν να τον συναντήσουν και έτρεχαν πια όλοι μαζί πάνω κάτω, κάτω πάνω, σταματημό δεν είχαν. Τι είναι όλοι αυτοί; Είναι η παράταξη του διακόνου του ψέματος!
Και αυτοί οι λίγοι που συνέχεια στέκουν κοντά του; Είναι οι συνοδοιπόροι!
Ενθουσιάστηκε ο Κινέζος, γιατί στη χώρα του, που ο πολιτισμός της είναι αρχαιότατος, όπως και της Ερμιονίδας, τέτοια φαινόμενα ήταν άγνωστα.
Και γιατί όλοι αυτοί, κοντά οι μισοί κάτοικοι, βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση; Είναι πολύ απλό: Προσπαθούν να αποφύγουν την κατακραυγή της κοινωνίας μας!
Θέλετε να πείτε την κατακραυγή των άλλων μισών κατοίκων; Όχι φυσικά! Όλων των κατοίκων!
Θέλετε να πείτε ότι και οι μισοί εν παραληρήματι συγχρόνως κατακραυγάζουν; Βεβαιότατα! Είναι θύτες συγχρόνως και θύματα και μάταιη η προσπάθεια να εξαχνιστούν και να σωθούν.
Άρχισε να τα παίζει κάπως ο Κινέζος και ο ενθουσιασμός του κορυφώθηκε.
Και τι είναι η κατακραυγή; Αφηρημένο ουσιαστικό και για να σου το ορίσω πρέπει να χρησιμοποιήσω ακόμη πιο αφηρημένες έννοιες, οπότε δεν έχει νόημα και η ερμηνεία του.
Καλά κατακραυγή, και όχι μόνο. Και τι άλλο δηλαδή; Μα στο αφηρημένο ουσιαστικό μπορεί να κολλήσει οποιαδήποτε άλλη αφηρημένη έννοια, οπότε δεν βλέπω το νόημα της ερώτησης. Αφήνεται στην ελεύθερη βούληση του κατακραυγάζοντος να κατακραυγάζει, και όχι μόνον.
Αυτό βλέπουν τα μάτια μου τώρα, αύριο όμως, μεθαύριο θα έχουμε διόγκωση. Ναι, μην τους βλέπεις σήμερα, είναι στην αρχή. Μετά να δεις! Και για να προλάβω αυτονόητη ερώτησή σου η διόγκωση είναι γεωμετρική και όχι γραμμική.
Περιφερόταν ο Κινέζος στους αγρούς και τα λιβάδια και ξαφνικά βρίσκεται μπρος σε ένα γιούκο, όμως μόνο με έγγραφα καλώς καναλιασμένα. Κάνετε ανακύκλωση χάρτου; Όχι φυσικά, αυτά είναι τα έγγραφα που μένουν. Μένουν και λένε πολλά. Κα πράγματι, τα έγγραφα μιλούσαν ασταμάτητα. Κάπου και ένας μικρός σορός παλιών παπουτσιών.
Τι λένε τα έγγραφα; Δεν έχει καμιά απολύτως σημασία. Σημασία έχει η ερμηνεία τους. Και τα παπούτσια τι σχέση έχουν; Έγγραφα που μένουν είναι και αυτά, είναι γραμμένες όλες οι σόλες τους. Εδώ είναι γραμμένοι όλοι οι Δημότες και οι Δημότισσες και η παράταξη όχι απλά, αλλά διπλογραμμένη.
Σε διπλανό αγρό είδε έναν άλλο σωρό εγγράφων.
Γιατί αυτά είναι χώρια; Είναι οι παραχαραγμένες αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Δηλαδή ήταν χαραγμένες και παραχαράκτηκαν. Και γιατί τα πατάτε με βαριές πέτρες;
Τι λες ξένε! Εδώ δεν φυσούν άνεμοι, φυσούν αερολογίες, τόσο δυνατές που μπαίνουν στα μυαλά και τ’ αλλάζουν.
Πήγε ο Κινέζος και στη σπηλιά του Φράχθι και τι να δει: Κρυμμένα γεγονότα και σχετικά έγγραφα γεμάτη!
Μα και διαθέσεις και συμφέροντα, χαράτσια και αυτουργίες, θράσος και ψέματα με το τσουβάλι! Και πολλά δείγματα, μικρά μεν, αλλά πολλά. Γιατί αυτά τα κρύβετε; Μόνα τους κρυφτήκανε, όμως φροντίζουμε να τα βγάζουμε σιγά σιγά κι όταν χρειάζεται. Ποτέ όλα μαζί, γιατί μπουκώνει ο τόπος.
Τρεις μέρες και τρεις νύχτες περιφερόταν ο Κινέζος και άλλες τόσες μελέτησε αλλά δεν κατέληξε πουθενά. Την εβδόμη ημέρα του προτείνανε Θέατρο Επιδαύρου, να δει αρχαία κωμωδία και τραγωδία μα του ήσαν πια ανούσια.
Στο καράβι είχαν βάλει πλέον πετρέλαιο και ήρθε η ώρα που ο Κινέζος επιβιβάστηκε γεμάτος απορίες και ερωτήματα, πάντα όμως ενθουσιασμένος για την αλλόκοτη επιλογή του. Ήρθε σε μια επαρχία που ο πολιτισμός της αρχίζει πριν 10000 χρόνια! Αυτά τα είχε κατανοήσει πλήρως αλλά το σήμερα του έμεινε ακατανόητο. Την έβδομη μέρα η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο. Θαυμαστή μεν, αλλά στο απροχώρητο.
Τότε, μέσ’ απ’ το καράβι, έβγαλε κραυγή μεγάλη: Κι’ αυτούς τους δυστυχισμένους έτσι θα τους αφήσετε να βολοδέρνονται; Θεραπεύετε τη ΧΑΔΑ και δεν έχετε γι’ αυτούς «θεραπεία»; Μα απάντηση καμιά. Μόνο κάτι σαν γέλιο συγκατάβασης, ό,τι έχουν γνώση οι φύλακες.
Πολύ αργότερα, στο γραφείο του στη Κίνα, μια νύχτα που η βροχή έπεφτε στρέιτ θρου βρήκε στον εκτυπωτή του την παρακάτω σελίδα Α4 που από τεχνικό σφάλμα εκτυπώθηκε την επομένη της αναχωρήσεως του:
Οι ασχολίες και τα χόμπυ του Δημάρχου μας.
Ήξερα ότι ο Δήμαρχός μας Δημήτρης Καμιζής, λάτρης της Ιατρικής και διάκονος του επαγγέλματος του Ιατρού, πάντα αρεσκόταν σε αναζητήσεις και νέες εφαρμογές στον τομέα της Ιατρικής. Σήμερα εντελώς τυχαία έγινα γνώστης του παρακάτω εγγράφου και του ζήτησα την άδεια να τον δημοσιοποιήσω, την οποία και πήρα.
Δήμαρχε σε συγχαίρω και σε θαυμάζω για την νιότη που σε χαρακτηρίζει. Σου εύχομαι μέσα από τις καινούριες σου αναζητήσεις, στον βελονισμό, να προσφέρεις όπως πάντα μέχρι σήμερα με διακονία, ανιδιοτέλεια, υπευθυνότητα, εθελοντισμό και αποτελεσματικότητα σαν άνθρωπος και Ιατρός.
Εκφράζω όμως και την απορία μου. Πως τα καταφέρνεις όλα αυτά που εγώ βλέπω, αλλά και τα τόσα που σου αποδίδουν. Offshore εταιρείες, συναλλαγές με ξένες Τράπεζες, διαπλοκή, παρανομία και πολλά τέτοια παρόμοια και παρεμφερή.
Παιδιά, με την εγκυρότητα που επαγγέλεσθε, ψάξτε και τις αναζητήσεις και τις δραστηριότητες του Δήμαρχου στην Ιατρική και στην επιστήμη του βελονισμου. Μήπως έχει ή μήπως και στον τομέα αυτό φτιάξει καμία offshore εταιρειούλα. Έτσι για να γελάμε...
Υ.Γ. «Αν δεν μπορείς να δεις την αστεία πλευρά των πραγμάτων, δεν είδες τίποτα»
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος