eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

O επίλογος του Ρέμου από τον Ηρακλή

Παρελθόν -οριστικό και αμετάκλητο- από τη διοίκηση του Ηρακλή αποτελεί ο Αντώνης Ρέμος. Με επιστολή - ανακοίνωση, ο μέχρι σήμερα πρόεδρος της ΠΑΕ, γνωστοποιεί ότι παραδίδει το 50% των μετοχών του στον Ερασιτέχνη και το άλλο 50% στον Ανδρέα Παντελή.

Αναλυτικά η επιστολή:

"Με την παρούσα μου θα ήθελα να σας γνωρίσω τα παρακάτω:

Όπως καλά γνωρίζετε, τα τελευταία χρόνια έκανα μια συστηματική προσπάθεια με τη βοήθεια και τη συμπαράσταση κι άλλων αγνών μελών της οικογένειας του ΗΡΑΚΛΗ, για να υπάρξει οικονομική εξυγίανση κι ένα καλύτερο αύριο για την ΠΑΕ. Σήμερα, κατά τη γνώμη μου, από πολλές απόψεις η κατάσταση είναι ...

... καλύτερη απ’ αυτή που παραλάβαμε το καλοκαίρι του 2007, αλλά σε κάθε περίπτωση, εξαντλήθηκαν και τα τελευταία αποθέματα της οικονομικής αντοχής μου.



Δεν διεκδίκησα, ούτε διεκδικώ τον τίτλο του καλύτερου μάνατζερ, αλλά ό,τι έκανα ήταν λόγω της αγάπης μου για την ομάδα μας και μόνο και τα κίνητρά μου ήταν μόνο αγαθά. Καταλαβαίνω την πίκρα και το θυμό των νεαρών, κυρίως, οπαδών της ομάδος μας, οι οποίοι είναι βέβαιο και κατανοητό, ότι επιθυμούν πάντα το καλύτερο γι’ αυτήν, όπως όλοι μας άλλωστε, χωρίς όμως και να γνωρίζουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες που υπάρχουν.



Σήμερα η ομάδα βρίσκεται σ’ ένα εξαιρετικά δύσκολο σταυροδρόμι, μ’ ανοιχτά μέτωπα και προκλήσεις μπροστά της, που επιβάλλουν τη λήψη γρήγορων αποφάσεων κι εγώ -υπακούοντας - στο λαϊκό κάλεσμα αποφάσισα τα παρακάτω, με την ευχή και την ελπίδα, οι αποφάσεις μου να δικαιωθούν από το πέρασμα του χρόνου:



1. Να παραδώσω σήμερα δια του πληρεξουσίου μου κ. Ιωάννου Τσαμούρη, νομικού συμβούλου της ΠΑΕ, το 50% των μετόχων της ΠΑΕ που έχω στα χέρια μου, προς τον Γ.Σ. ΗΡΑΚΛΗΣ.



2. Το υπόλοιπο 50% των μετόχων, έχω υποσχεθεί να μεταβιβάσω προς τον κ. Ανδρέα Παντελή, υπό τον όρο της οικονομικής συνδρομής του προς την ΠΑΕ μέχρι τέλους του μηνός Μαΐου 2010, με το ποσό των 500.000 ευρώ κι αυτό για το λόγο ότι διαθέτει τις αναγκαίες εκείνες ικανότητες και προσόντα, ώστε να ηγηθεί της ΠΑΕ, σε μια δύσκολη συγκυρία. Σε περίπτωση που δεν εκπληρωθεί ο όρος αυτός της συμφωνίας μας, θα σας παραδοθεί την 1-6-2010 και το υπόλοιπο 50% των μετοχών που κατέχω.



3. Δεν αξιώνω κανένα τίμημα για τη μεταβίβαση των μετοχών αυτών, παρά την τεράστια οικονομική συνεισφορά μου προς την ΠΑΕ, η οποία θα συνεχίσει να μ’ ακολουθεί και κατά τα χρόνια που έρχονται λόγω των υποχρεώσεων που έχω τριτεγγυηθεί προσωπικά.



Ευνόητο είναι ότι παραιτούμαι της ιδιότητος του μέλους και του προέδρου του Δ.Σ.

Τέλος, θα ήθελα να εκφράσω την πίστη μου, ότι θα βρεθούν οι κατάλληλες λύσεις, στο συντομότερο δυνατό χρόνο, ώστε με αγάπη, ομόνοια και ομαδική δουλειά, αλά και τα αυξημένα έσοδα της ΠΑΕ κατά τα επόμενα χρόνια, η αγαπημένη μας ομάδα να γνωρίσει καλύτερες μέρες.



Με εκτίμηση

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ".









ksipnistere