eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

ΔΗ. ΣΥ. ΕΡ - ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΦΥΡΗΣ - "Δήλωση Δεστέ Δημήτρη του Βασιλείου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης" Εισερχόμενα x

Δήλωση Δεστέ Δημήτρη του Βασιλείου Υποψήφιου Δημοτικού Συμβούλου Εκλογικής Περιφέρειας Ερμιόνης


   Για πρώτη φορά στην ζωή μου υποψήφιος!
Όπως πέτυχα στην προσωπική μου ζωή, έτσι θα αγωνιστώ να πετύχω & για τον τόπο μου. 
Όπως έβαλα στοίχημα στην προσωπική μου ζωή, έτσι & τώρα βάζω στην πολιτική μου ζωή.

   Είμαι σίγουρος πως το όραμα μου και οι σκέψεις μου και οι προτάσεις μου είναι υλοποιήσιμες και θα βοηθήσουν τόσο το Ηλιόκαστρο όσο και την Ερμιονίδα.  
Θέλω να κάνω πολλά πράγματα για τον τόπο μου και θα αγωνιστώ πολύ σκληρά γι αυτό.

   Θα Βαδίζουμε Ορθά..
   Η σοβαρότητα μου, το ήθος μου και η αξιοπρέπεια είναι τα χαρακτηριστικά που με κάνουν ειλικρινή άνθρωπο και αγαπητό στην κοινωνία, γι αυτό και καλώ όλους εσάς, Συνδημότες και Συνδημότισσες, να με εμπιστευτείτε. να με στηρίξετε και να πάμε μαζί την Ερμιονίδα μας ακόμη πιο ψηλά.

Στις 26 Μάη λέμε ΟΧΙ στην οπισθοδρόμηση
Λέμε ΝΑΙ στο Δημήτρη Σφυρή!!!
Συνεχίζουμε δυναμικά

Με εκτίμηση

Δημήτρης Δεστές

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΦΥΡΗΣ <hermionida@gmail.com>

Συνημμένα12:30 μ.μ. (πριν από 10 λεπτά)


προς anagnostispe@gmail.com, anagnostispe@hotmail.com, argolida@otenet.gr, argolika@hotmail.gr, argolikeseidiseis@gmail.com, argonafplia.gr@gmail.com, debbiedim@hotmail.com, dimarakisthan@yahoo.gr, εγώ, enimeros@otenet.gr, enimpel@yahoo.gr, ermionida1@gmail.com, giomoustair@gmail.com, info@argolidaportal.gr, info@argonafplia.gr, ionxyp@gmail.com, labstavros@gmail.com, maxtv@otenet.gr, miltosioannidis83@gmail.com, nafplionews@gmail.com, parapolitika@yahoo.com, press@pna.gr, prooptiki@msn.com, protoenpoermionis@gmail.com, sirios@otenet.gr, stamdamd@gmail.com, T.dimarakis@gmail.com, tomskourtis@hotmail.com, villadidimo@gmail.com