eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Η Κική Κωνσταντινίδη ,υποψήφια Κοινοτική Σύμβουλος Ερμιόνης με τον συνδυασμό ''Ερμιόνη δ' εστί των ουκ ασήμων πόλεων'' !

Κική Κωνσταντινίδη: ''Η καρδιά μου πλημμυρίζει από ευγνωμοσύνη για τους συμπολίτες μου και απέραντη αγάπη για την πανέμορφη Ερμιόνη μας!''



Είμαι κι εγώ ένα παιδί της Ερμιόνης. Εδώ γεννήθηκα, εδώ πέρασα τα πιο χαρούμενα και ξέγνοιαστα χρόνια της ζωής μου και εδώ πραγματοποίησα τα μεγαλύτερα όνειρά μου. 

Έφερα στον κόσμο τρία υπέροχα κορίτσια που είναι τιμή μου να αναφέρω ότι είναι βέρες Ερμιονίτισσες καθότι και ο μπαμπάς τους σε αυτόν τον τόπο γεννήθηκε και μεγάλωσε. 

Το θεωρώ προσωπική μου ευθύνη λοιπόν, εφόσον μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχω στις κοινοτικές εκλογές, να βάλω το δικό μου λιθαράκι στον τόπο μου. 
Σε αυτόν τον τόπο που ο καθένας μας έχει πολλά να θυμηθεί, πολλά να πει, πολλά να τραγουδήσει και πολλά να κλάψει!! 

Η καρδιά μου πλημμυρίζει από ευγνωμοσύνη για τους συμπολίτες μου και απέραντη αγάπη για την πανέμορφη Ερμιόνη μας την οποία δεν θα μπορούσα ποτέ να αποχωριστώ!!! 

<<Ερμιόνη δ' εστί των ουκ ασήμων πόλεων >> 

(Η Ερμιόνη είναι μια από τις σημαντικές πολεις).