eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Κατερίνα Παριανού: “Να έχω την δική μου συμβολή στην προσπάθεια για μια καλύτερη Ερμιονίδα».

Συνέντευξη με την υποψήφια Δημοτική Σύμβουλο με την ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ Κατερίνα Παριανού.

Είναι μόλις 21 ετών.
Η νεότερη υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στην Ερμιονίδα.
Φιλοδοξεί να ασχοληθεί ενεργά με τα Αυτοδιοικητικά δρώμενα της περιοχής μας.
Η Κατερίνα Παριανού, σε συνέντευξη που μας παραχώρησε, εξηγεί τους λόγους που αποφάσισε να συμμετάσχει στις επικείμενες Δημοτικές Εκλογές της 26ης Μαΐου, σε ποιόν τομέα επιθυμεί να προσφέρει και τέλος, εξηγεί τους λόγους για τους οποίους αποφάσισε να συμπορευτεί με την Προοδευτική Συμμαχία Ερμιονίδας.
«Κανείς δε μπορεί να μείνει αμέτοχος στην προσπάθεια του Τάσου Λάμπρου, να γυρίσει σελίδα η Ερμιονίδα». Λέει χαρακτηριστικά…
-Είσαι η νεότερη σε ηλικία υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος. Τι ήταν αυτό που σε ώθησε να πάρεις την απόφαση να ασχοληθείς με τα κοινά;
-Είμαι γεννημένη και μεγαλωμένη στο Κρανίδι. Από μικρή έχω μνήμες από το Κρανίδι. Ζω μόνιμα και εργάζομαι στο Κρανίδι. Δε μπορώ να το βλέπω εγκαταλελειμμένο και να παρακμάζει. Στην αρχή εκδήλωσα απλό ενδιαφέρον, ύστερα είδα πως πρέπει να ασχοληθώ και να αφήσω στην άκρη έχθρες και μίση, που θα μας εμποδίσουν να συνεργαστούμε όσοι απολαμβάνουμε τη διαμονή μας σε αυτόν εδώ τον τόπο. Οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις, μου αφήνουν περιθώριο ελεύθερου χρόνου, ώστε να μπορώ να ασχοληθώ με τη φροντίδα του τόπου μου.
- Σε ποιόν τομέα που άπτεται της λειτουργίας του Δήμου επιθυμείς να συμμετέχεις και να προσφέρεις;

-Η Ερμιονίδα έχει σπουδαία πολιτιστική κληρονομιά, για την οποία πρέπει να είμαστε υπερήφανοι. Πρέπει όμως και να την αναδείξουμε μέσα από πολιτιστικές δράσεις και καλλιτεχνικά δρώμενα. Εκδηλώσεις και παρουσιάσεις γύρω από την ιστορία του τόπου, θα προσελκύσουν την τοπική κοινωνία, αλλά και τους επισκέπτες. Πρέπει όμως κάποιος να ασχοληθεί από καρδιάς και με κέφι και μεράκι! Ο εθελοντισμός είναι ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο που αξίζει κάποιος να ασχοληθεί και να οργανώσει. Μεμονωμένες κινήσεις και ενέργειες δεν φέρνουν ολοκληρωμένα αποτελέσματα. Η οργάνωση των εθελοντών μπορεί να φέρει αποτελέσματα που θα εκπλήξουν και τους παλαιότερους.
-Γιατί αποφάσισες να διεκδικήσεις την ψήφο των συμπατριωτών σου με την παράταξη της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ και να συμπορευτείς πολιτικά με τον Υποψήφιο Δήμαρχο Ερμιονίδας κ. Τάσο Λάμπρου;
-Ύστερα από την τιμητική του πρόταση, που αποδέχθηκα και συμφώνησα να τον στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις, διαπίστωσα την ταύτιση του προγράμματός του με το όραμα μου για τον τόπο μας. Στις προγραμματικές του δηλώσεις έχει καλύψει τα θέματα που βασανίζουν την καθημερινότητα των κατοίκων της Ερμιονίδας. Η υλοποίηση του προγράμματος εξαρτάται από τη στήριξη όλων μας. Κανείς δε μπορεί να μείνει αμέτοχος στην προσπάθεια του Τάσου Λάμπρου, να γυρίσει σελίδα η Ερμιονίδα.
Με την εμπιστοσύνη σας, θα μου δώσετε τη δύναμη να συμβάλλω κι εγώ στην προσπάθεια για μια καλύτερη Ερμιονίδα.