eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

''Ο υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Δαμιανός Κουτούβαλης με την δική μου ματιά...''

Ο υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Ερμιονίδας με τη ''Δυνατή Ερμιονίδα'' Δαμιανός Κουτούβαλης

Γράφει ο Θωμάς Ι. Σκούρτης

Κατά την διάρκεια των αυτοδιοικητικών εκλογών ιδιαίτερα στην επαρχία , πίσω απ΄τη μαρκίζα , με κάθε υποψήφιο Δημοτικό ή κοινοτικό σύμβουλο δοκιμάζονται κοινωνικές, οικογενειακές , προσωπικές και φιλικές σχέσεις.   

Ο θυμόσοφος λαός λέει την εύστοχη ρήση :     


<<Τον συγγενή δεν τον διαλέγεις, ο φίλος όμως είναι επιλογή σου!>>    

Έτσι κι εμένα θα μου επιτρέψετε να σας συστήσω έναν υποψήφιο Δημοτικό σύμβουλο απ΄την δική μου ματιά , με τα δικά μου συναισθήματα, απ΄τα δικά μου βιώματα που έζησα και ζώ ,  τον παιδικό και μέχρι σήμερα δικό μου φίλο,τον Δαμιανό Κουτούβαλη.   

Τον Δαμιανό τον γνωρίζω από την γέννηση μου!
Μας χωριζε από παιδιά μια πόρτα.Ήταν η παιδική μου γειτονιά. 
Ελάχιστα χρόνια μεγαλύτερος από εμένα και πάντα από μικρός ήταν προστατευτικός, ευγενικός και πρόσχαρος !

Με αγαπούσε πολύ και πρόσεχε πάντα ως κόρη οφθαλμού τη δυνατή φιλία μας.   

Εκτός απο φίλος και γείτονας , έξω απο παρατάξεις και εκλογές,δεν μπορώ να μην του αναγνωρίσω την ανιδιοτελή και αφιλοκερδή προσφορά του στην Ερμιονίδα και ιδιαίτερα στην Ερμιόνη.  

Θα σας θυμίσω κάποιες απ΄αυτές:    


  • Ξεχνάει κανείς την προσφορά του Δαμιανού στην πολιτιστική ζωή του τόπου και την καλλιτεχνική του δράση από μικρό παιδί μέχρι σήμερα;  
ΚΟΜΠΑΝΙΑ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ -  1990

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2015


ΚΛΗΔΟΝΑΣ 2016



  • Υπάρχει έστω κι ένας Δημότης , έστω κι ένας πολιτιστικός ή άλλης μορφής σύλλογος ιδιαίτερα στην Ερμιόνη που να μην εχει περάσει από το Μαραγκούδικο των Κουτουβαλέων και να μην εχει ζητήσει βοήθεια και δωρεάν  μαστορέματα από τα χέρια του Δαμιανού;;;        


Στην φωτογραφία παραπάνω βλέπουμε τον Δαμιανό Κουτούβαλη (γιός του αείμνηστου Μιχαλάκη) στο πάγκο του μαγαζιού του να φτιάχνει σκηνικά και κατασκευές για τις αποκριάτικες εκδηλώσεις της Κοινότητας για το έτος 2016


  • Ξεχνιέται ο εθελοντισμός και οι αγγαρείες(οποιαδήποτε ημέρα και ώρα)που έχουν γίνει απο τα χέρια του Δαμιανού ;


Απέκτησε μια μικρή διοικητική εμπειρία αφού την πενταετία(2014-2019) διετέλεσε πρώτος σε ψήφους Δημοτικός κοινοτικός σύμβουλος στην αντιπολίτευση.
Συνεργάστηκε με όλους τους συναδέλφους του με αξιοπρέπεια και στην πορεία είμαι σίγουρος πως θα κερδίσει περισσότερες εμπειρίες και θα σταθεί πιο δυνατά σε πολιτικό επίπεδο. 

Ο Δαμιανός Κουτούβαλης όπως διαβεβαίωσε κατά την διάρκεια της εκλογικής  παρουσίασης του, είναι έτοιμος να εργαστεί με κέφι προσφέροντας ουσιαστικό έργο και στα άλλα χωριά.  

Άλλωστε είναι γνωστό σε όλους πως  μέχρι σήμερα με το μπάσο του και την κιθάρα του έχει διασκεδάσει πολλούς Ερμιονιδείς κι έχει συμβάλλει αφιλοκερδώς με την παρουσία του και με την μουσική μπάντα σε αμέτρητες εκδηλώσεις και γιορτές όλης της Ερμιονίδας(Κρανίδι, Ερμιόνη ,Πόρτο Χέλι,Θερμησία, Ηλιόκαστρο ,Δίδυμα και Φούρνους)    

Νέος, Εργατικός , μαχητικός ,ευγενής, κοινωνικός , φιλότιμος . 
Ένας πραγματικός εθελοντής με καθαρά χέρια, που αγωνίζεται για τον τόπο του!    

Αυτός είναι ο Δαμιανός Κουτούβαλης απ΄την δική μου ματιά!     


Δαμιανέ ,   

Καλή επιτυχία!