eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 31 Μαΐου 2019

Τάσος Λάμπρου : Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη

Τάσος Λάμπρου : Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη

Αγαπητές Συνδημότισσες, αγαπητοί Συνδημότες,

Στο 2ο γύρο των δημοτικών εκλογών του 2014, εγώ ως επικεφαλής της Προοδευτικής Συμμαχίας Ερμιονίδας, με δελτίο τύπου ζήτησα από τους δημότες που μας εμπιστεύτηκαν να ψηφίσουν κατά συνείδηση, διότι τότε δεν είχε ασκήσει κανένας από τους δύο υποψηφίους (Γεωργόπουλος και Σφυρής) τον ρόλο του Δημάρχου στον Καλλικρατικό Δήμο Ερμιονίδας, οπότε δεν ήταν δυνατόν να έχω άποψη και να κρίνω την θητεία του.

Σήμερα όμως έχω πλήρη άποψη.

Είναι δυνατόν να καταγγέλλω συνεχώς επί πέντε χρόνια όλα τα περίεργα και σκοτεινά πεπραγμένα της θητείας του κ. Σφυρή, όπως η κακοδιοίκηση, οι ατασθαλίες, τα χαράτσια και οι παράνομες απευθείας αναθέσεις της ΔΕΥΑΕΡ, να έχω καταγγείλει τη κακοδιοίκηση του Δήμου από μια κλειστή ομάδα ανθρώπων, να έχω καταγγείλει τις μεγάλες ζημιογόνες για τον Δήμο απευθείας αναθέσεις κατά την προεκλογική περίοδο κ.λ.π. και να πάω να πω στον κόσμο που με εμπιστεύθηκ,ε να ψηφίσει κατά συνείδηση, χωρίς να αξιολογήσει το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου, όπου το 69,3% των ψηφοφόρων της Ερμιονίδας αποδοκίμασε τις πρακτικές και την διοίκηση της παρούσας Δημοτικής Αρχής;

Θα πήγαινα κόντρα στις αρχές μου!!!

Τουλάχιστον τον κ. Γεωργόπουλο δεν τον έχουμε δει ακόμα για να τον κρίνουμε. Τον κ. Σφυρή τον είδαμε, γνωρίσαμε από πρώτο χέρι τα έργα και τις ημέρες του στον Δήμο Ερμιονίδας και τα αποδοκιμάσαμε όλη την διάρκεια της πενταετίας αλλά και κατά την προεκλογική περίοδο, ζητώντας αλλαγή σελίδας για τον τόπο μας.

Και όσο για τις κρυφές συνεργασίες στις οποίες αναφέρεται ο κ. Σφυρής, δεν του κρύβω πως δεν περίμενα να είμαι τρίτος για να έχω προχωρήσει σε τέτοιες συμφωνίες με τον κ. Γεωργόπουλο.
Το να κάνεις όμως ένα τίμιο προεκλογικό αγώνα με πολιτικούς όρους, όπως κάναμε εγώ και οι συνεργάτες μου, φαίνεται ότι δεν φτάνει για να περάσει κάποιος στο δεύτερο γύρο των Δημοτικών εκλογών.

Και για να καταλάβω.

Συνεχίζει ο κ. Σφυρής να τσακώνεται με τους πάντες ακόμα και αυτή τη στιγμή; Έχει αντιληφθεί πως ο Κλεισθένης απαιτεί και επιβάλλει συνεργασία για να διοικηθεί ο Δήμος; Έχει ήδη τσακωθεί και με τις δύο παρατάξεις. Αν βγει Δήμαρχος με ποιους θα διοικήσει; Με τους 8 συμβούλους που διαθέτει; Ακυβερνησία λοιπόν.

Εγώ παραμένω σταθερός και πιστός στις αρχές και στις θέσεις μου, όπως αυτές διατυπώθηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια αλλά και κατά την προεκλογική περίοδο και με βάση αυτές πήρα θέση για τον 2ο γύρο των δημοτικών εκλογών της Κυριακής 2 Ιουνίου 2019, όπως προβλέπει το πρόγραμμα Κλεισθένης αλλά και όπως είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου να κάνω.
Ο κ. Σφυρής έστω για μια φορά στην ζωή του πρέπει να κοιτάξει το καλό του τόπου, να συμπεριφερθεί με φρόνηση και να περιμένει την ετυμηγορία του κόσμου. 

Η Κυριακή είναι πολύ κοντά.


Τάσος Λάμπρου 
Επικεφαλής της ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.