eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ Ν. ΜΟΥΣΤΑ'Ι'ΡΑ.....

ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ

Εγώ σε έχω τιμήσει και στηρίξει την Εφημερίδα σου «ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ » στην Ερμιονίδα.

Δεν μπορώ όμως να καταλάβω τα υπονοούμενα σου και θέλω να πιστεύω ότι δεν είναι δικές σου σκέψεις .

Σου επιστρέφω φίλε Γιώργο τη φράση «ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΡΜΙΟΝΙΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ »,αφού γνωρίζεις πολύ καλά και πριν το Καλλικράτη επισκεπτόμουνα όλα τα χωριά της Ερμιονίδας και σε όλες τις εκδηλώσεις τους πάντα να κάθομαι στην πρώτη θέση και.....
...... να βλέπω όλους τους συνδημότες μου στα μάτια.

Να επισκέπτομαι τα καφενεία και τις ταβέρνες τους, να παίζω πρέφα μαζί τους , να συζητώ τα προβλήματά τους, να συμμετέχω στις χαρές τους, χωρίς να κρύβομαι από κανέναν και από τίποτα.

Να ανταλλάσω Καλημέρα και κοινωνικές επισκέψεις που όλοι έχουμε ανάγκη σήμερα.

Γιώργο εγώ είμαι Δήμαρχος εν ενεργεία και πρέπει να συνεργάζομαι όπως και κάνω πάντα με όλους τους εκλεγμένους Δημάρχους εν Ελλάδα.


Φίλε Γιώργο ο κος Σφυρής πολιτικά καλά κάνει αν προσπαθεί να επωφεληθεί από την εμπειρία μου αφού είμαι 4 τετραετίες νικητής στο Δήμο μου.


Φίλε Γιώργο πάντα οι συνεργασίες γίνονται με διαφάνεια, με διάλογο ,χωρίς εγωισμούς και με αρχές .


Γιώργο απορώ και εκπλήσσομαι!!!

Δεν σε έχω πείσει τόσα χρόνια που πάντα οι συνδυασμοί μου ήταν φρεσκαρισμένοι και ανανεωμένοι και πάντα νικούσαν;


Άλλοι συνδυασμοί δεν πρέπει να ψάξουν να βρουν τους λόγους που νικήθηκαν;


Άλλοι συνδυασμοί Γιώργο δεν πρέπει να φρεσκαρισθούν και να ανανεωθούν με πρόσωπα που κοινωνικά δεν έχουν ενοχλήσει και θα φέρουν την νίκη;

Αυτά τα λίγα φίλε Γιώργο και άλλα πολλά θα τα συνεκτιμήσουν οι ψηφοφόροι της Ερμιονίδας και θα βγάλουν την ετυμηγορία τους.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ


το άρθρο απο την εφημερίδα Παρατηρητής




Απάντηση στον Δήμαρχο Ερμιόνης κ. Ανάργυρο Λεμπέση απο τον Γιώργο Ν. Μουστα'ί'ρα...


Δήμαρχέ ΜΟΥ - εγώ δεν χρησιμοποιώ για τους ΦΙΛΟΥΣ μου την επίκληση: “Φίλε”, είναι αυτονόητη και η χρήση της ενέχει, ενίοτε, το στοιχείο της αμφιβολίας - θα έπρεπε να με έχεις μάθει 11 χρόνια τώρα. Ποτέ δεν υπογράφω σκέψεις άλλων. Οι δικές μου περισσεύουν. Όπως και οι προβληματισμοί μου, στους οποίους δεν απαντάς: “Τι σκοπεύει να κάνει ο Ανάργυρος Λεμπέσης;”




Γιώργος Ν. Μουσταΐρας