eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

''ΕΙΔΑΜΕ - ΜΑΘΑΜΕ - ΑΚΟΥΣΑΜΕ''

 ''ΕΙΔΑΜΕ  - ΜΑΘΑΜΕ - ΑΚΟΥΣΑΜΕ''

 ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:Όταν προχωρούσα εγώ και το συμβούλιο μου στον δρόμο......όλοι αυτοί οι ίδιοι και οι όμοιοι(Ψαρο-blogger κ΄ περίγυρος του) πεταγόντουσαν απο μπροστά μας δεξιά κι αριστερά του δρόμου ΣΑΝ ΤΑ ΚΑΡΚΑΛΕΤΣΙΑ!

''Χθές το βράδυ,μετά την υποδοχή του ποδηλάτη εθεάθη σε καφενείο της Ερμιόνης ο κ. Α. Λεμπέσης με παρέα να σχολιάζουν την επικαιρότητα.Η πηγή μας, μας μετέφερε ακριβώς τα λόγια του Αν Λεμπέση για ιερούς Ναούς,για το γούρι του, αλλά και μια είδηση που σιγοβράζει....
Σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω:

Είπε ο κ. Λέμπεσης:
''Αυτον τον ψαρο-blogger με το κάλπικο πτυχίο δημοσιογράφου και τον περίγυρο του που του πιάνουν το χέρι για να καταγγέλουν τις επιτυχίες μας στον Δήμο Ερμιόνης ούτε τους λογάριαζα ούτε και τους λογαριάζω.


Το έχω πεί πολλές φορές. Τους έγραφα πάντα στα ........!!!! παλιά μου τα παπούτσια.
Αυτό μας έλειψε να ρωτάγαμε τον ψαρο blogger και τον περίγυρο του το τι θα φτιαχναμε και που θα παραχωρούσαμε δημοτική γη για την ανέγερση των ιερών ναών.


Όταν προχωρούσα εγώ και το συμβούλιο μου στον δρόμο της ανάπτυξης και των μεγάλων έργων που δύσκολα θα ξαναδεί ο τόπος μας, αυτός ο ψαροblogger με το κάλπικο πτυχίο και όλοι αυτοί οι ίδιοι και οι όμοιοι πεταγόντουσαν απο μπροστά μας δεξιά κι αριστερά του δρόμου σαν τα καρκαλέτσια! 


Πάντως όλο το κρόθι εγώ το μετέγραψα στο υποθηκοφυλάκειο Μάσσητος και επέκτεινα την Δημοτική περιουσία του Δήμου μου(κατα 300 στρέμματα),του Δήμου Ερμιόνης δηλαδή.


Όλο το βουνό Κρόθι!!!Και το βιολογικό και το Μύλο και τον Άγιο Γεράσιμο!!!

Και στο κάτω κάτω και η πρώην χωματερή εντάχθηκε στην περιουσία του Δήμου που την επισκεπτόταν φλεγόμενη τη νύχτα συχνά πυκνά αυτός ο πυρομανής με μουστάκι απο τον περίγυρο του ψαροblogger.


Αν τόσο πολύ κόπτονται ας πάνε να τους ta δώσει όλα αυτά ο κ .Καμιζής απο τους φακέλους που του άφησα στο αρχείο του Δήμου Ερμιόνης..
Και για τις εκκλησίες!!! και για τον μύλο!!!Και για τους ιερούς Ναούς αλλά και για όλα τα άλλα!!!
Αφού συνεχίζουνε να του πιάνουνε το χέρι και το μολύβι αυτόυ του ψαροblogger και του κάνουνε ιδιαίτερα φροντιστήρια για να προσπαθήσει να υποβαθμίσει το έργο του Λεμπέση τους απαντώ: 
 


Αυτά θέλαμε και αυτά κάναμε.... έτσι τα θέλαμε και αυτά είναι τα μεγάλα έργα που αφήσαμε!
Γι΄αυτό μείναμε ΑΝΙΚΗΤΟΙ!
Την υγειά μας να έχουμε...Το κέφι υπάρχει για να τα συνεχίσουμε.
Δεν μας πήραν και τα χρόνια ντε;;;
Ο ψαρο-blogger ,το γούρι μου, προχωράει το έργο του, Συνεχίζει ακάθεκτος!!!!
Ξέρει αυτός να μου φρεσκάρει το κέφι και να θέλω πάλι.''


 'Επίσης στη συνέχεια η πηγή μας, μας ενήμερωσε για τον τρόπο που αντιμετώπισε ο κ. Λεμπέσης για ακόμα μια φορά κατα την χθεσινή εκδήλωση τον διαχειριστή του blog  Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει..
ΤΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΧΕΙΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΑΠΩΘΗΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ...και του φώναξε ενώπιον επισήμων και μη:
 ''ΧΑΣΟΥ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ!
ΕΣΥ ΜΗΝ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΠΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ!''