eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

''Γκλέτσος: Έσπασα στο ξύλο εργολάβο που μου πρότεινε μίζες''

 ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ ΝΙΑΟΥ ΣΤΑ ΚΕΡΑΜΙΔΙΑ;;;;

ΣΤΗΝ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΤΙΣ ΑΚΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΓΚΛΕΤΣΟΥ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΥΣ ΜΙΖΑΔΟΡΟΥΣ;;
''ΕΤΣΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ  ΟΙ ΚΑΘΑΡΟΙ ΔΗΜΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΞΗ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΤΟΥΣ''
ΕΤΣΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΥΣ...''


Ακολουθεί το βίντεο και το ρεπορταζ απ΄το lamiareport"Ξύλο στη μίζα" και στη διαφθορά έδωσε ο δήμαρχος Στυλίδας Απόστολος Γκλέτσος, όταν το πρωί της Μεγάλης Πέμπτης Λαμιώτης εργολάβος πήγε στο γραφείο του και του πρότεινε να αναλάβει ο ίδιος δημόσια έργα... με το "αζημίωτο".
Ο εργολάβος μάλιστα του δήλωσε ότι: "Μην είσαι κορόιδο, θα σου μάθω εγώ τη δουλειά".
Το σίγουρο είναι βέβαια ότι δεν περίμενε ότι ο δήμαρχος θα αντιδράσει με οργή, αλλά και χειροδικίες.
"Του έσπασα τα μούτρα", δήλωσε ο κ. Γκλέτσος σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε......... μετά το περιστατικό ξυλοδαρμού στο δημοσιογράφο του lamiareport.gr, Δημήτρη Κωνσταντόπουλο.
Σε έξαλλη κατάσταση και σημειώνοντας ότι "Χαίρομαι που τα καλά νέα διαδίδονται γρήγορα", ο ίδιος είπε χαρακτηριστικά:

"Δεν θα κρυφτώ πίσω από το δάχτυλό μου. Πάγιο αίτημά μου τόσους μήνες ήταν να μην βλέπω εργολάβους. 

Ο κύριος όμως αυτός είχε ζητήσει εδώ και τρεις με τέσσερις μήνες να με συναντήσει. Και τελικά δέχτηκα. Όταν ήρθε στο γραφείο μου, μου είπε χαρακτηριστικά: Έλα μωρέ κορόιδο θα σε μάθω εγώ τη δουλειά".

Ο Απόστολος Γκλέτσος όμως στα λόγια του εργολάβου έγινε πυρ και μανία. "Είδα μπροστά μου τον συνταξιούχο των 300 ευρώ, τον κοσμάκη που δεν έχει να περάσει τις μέρες του Πάσχα. Και του έσπασα τα μούτρα. Δεν άντεξα". 

Και συνέχισε οργισμένος: "Να πάει ο κοπρίτης στον εισαγγελέα να μου κάνει μήνυση. Τον περιμένω, Έχω και μάρτυρες από το γραφείο μου. 

Και όταν το ξαναπετύχω στην Λαμία θα τον ξαναδείρω. Να με βλέπει και να αλλάζει γωνία. Το καθίκι. Που ήρθε στο δήμαρχο να πει πώς θα τα φάμε μαζί. Είναι δυνατόν; Ήταν ξεκάθαρος και σίγουρος ότι τόσα χρόνια έτσι λειτουργούμε. Ο κλέφτης. Είναι Λαμιώτης και τον ξέρω. Και θα τον ξαναβρώ".

Όταν πληροφορήθηκαν για ποιο λόγο χειροδίκησε εναντίον του γνωστού εργολάβου, οι συνεργάτες του τον καταχειροκρότησαν. 

Πηγή: www.lamiareport.gr