eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2022

Άμεση απάντηση του Παναγιώτη Μέξη - Προέδρου του Ν.Π.Κ.Π.Α.Π.Π :''Κύριοι ξανασυντονιστείτε, προχωρήστε ακάθεκτοι και σας εύχομαι συντονισμένους συντονισμούς.''

Παναγιώτης Μέξης - Προέδρος του Ν.Π.Κ.Π.Α.Π.Π προς ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ :
''Αποστόλου,Λάμπρου,Τοκα πολιτικό ατόπημα και εμπαιγμός του λαού της Ερμιονιδας είναι όταν σε συγγενικο σου πρόσωπο αναθέσεις εις γνώση σου και γεύεται χρήματα από το Δημοτικό Ταμείο.''

 Προς ΑΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ,

Αποστόλου Πανό,Λάμπρου Τάσο,Τοκα Τάσο.

Μάλλον κύριοι είστε ανεπιδεκτοι μαθήσεως.

Μάλλον διαβάζετε ότι θέλετε και υποστηρίζετε ότι σας συμφέρει.

Κύριοι έχω πολύ σημαντικότερα ζητήματα να διεκπεραιωσω και είναι ευρύτερης αποδοχής από το να προσπαθώ να σας κάνω μαθήματα.

Κύριοι οι απαντήσεις δόθηκαν και ντόπιοι εργαζόμενοι θα υλοποιήσουν το έργο της αντικατάστασης κεντρικής θέρμανσης παιδικου σταθμού Κρανιδίου.

Η επιστολή μου λέει αλήθειες και δυστυχώς για εσάς οι αλήθειες πονάνε.

Κύριοι η διαδικασία είναι νόμιμη,την επιβεβαιώσατε και εσείς όπου στην δευτερολογία σας γράφετε σχετικά με τον Νόμο που άλλαξε και δίνει την δυνατότητα σε απευθείας ανάθεση σε 30.000ευρω συν ΦΠΑ.

Αν δεν σας αρέσει ο νόμος προσπαθειστε μέσω βουλής να τον αλλάξετε.

Κύριοι ενώ γνωρίζετε ότι θα εργαστούν συμπατριώτες μας συνεχίζετε να μιλάτε για ατοπήματα.

Μήπως τελικά δεν θέλετε αυτούς και θέλετε αλλους;;

Μήπως κρύβεται από πίσω κανενας μεγάλοεργολαβος;;

Εγώ δυστυχώς για εσάς δεν γνωρίζω κανέναν εργολάβο,ούτε το επάγγελμα μου είναι συναφές με εργολαβίες.

Αποστόλου,Λάμπρου,Τοκα πολιτικό ατόπημα και εμπαιγμός του λαού της Ερμιονιδας είναι όταν σε συγγενικο σου πρόσωπο αναθέσεις εις γνώση σου και γεύεται χρήματα από το Δημοτικό Ταμείο.

Όσον αφορά περί αφεντικών, αφεντικά έχουν τα σκυλάκια και όσοι εξαρτώνται  από χρήμα.

Αν αυτό αφορά εμένα, στην ζωή μου έχω αποδείξει αν έχω αφεντικά η οχι.

Έχω μάθει να ζω ελεύθερος!!!

Όπως μου εγραψε δημοσια και ο <<φιλος>>μου ο Αποστολου ότι εμείς δεν γράψαμε για παράνομη ανάθεση απο εσενα, αλλά τον Γεωργοπουλο θέλουμε να χτυπήσουμε που αλλά έλεγε σαν αντιπολίτευση και άλλα κάνει τώρα.

Τελικά με την ανάθεση της αντικατάστασης της κεντρικής θέρμανσης στον παιδικό σταθμό Κρανιδιου θα χτυπήσετε το Γεωργόπουλο;;;

Σας το ξαναγράφω λοιπόν ότι και ΝΟΜΙΜΗ είναι η απευθείας ανάθεση και συμπατριώτες μας θα εργαστούν και νταλαβέρια με εργολάβους δεν έχω και δεν αναθέτω σε συγγενικά μου προσωπα.

Εσείς Κύριοι ξανασυντονιστείτε , προχωρήστε ακάθεκτοι και σας εύχομαι συντονισμένους συντονισμούς.

Εις το επανιδειν.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ