eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 27 Ιουνίου 2022

ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΛΩΡΗΣ:''Δεν αμείβομαι για τις υπηρεσίες που προσφέρω ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας''

ΜΑΝΩΛΗΣ ΦΛΩΡΗΣ:

- Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ... 

- Επίσης φαίνεται ότι δεν έβαλε μυαλό από την γκάφα που έκανε...
 


Ο γνωστός αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος, (ο οποίος από μόνος του υπογράφει ως τοπικός δημοσιογράφος), συνεχίζει απτόητος την συνήθη τακτική του της διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και της παραποίησης της αλήθειας, μέσα από το ιστολόγιό του.


Τι να κάνουμε; “ Έξις δευτέρα φύσις” όπως πολύ σοφά έλεγε ο μεγάλος αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης.


Κατάλαβε ότι οι αναλήθειες που διέσπειρε, γκρεμίστηκαν σαν χάρτινος πύργος και δεν έχει να πει το παραμικρό σε σχέση με την απευθείας ανάθεση από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας, της υπηρεσίας του “Καθαρισμού χερσαίων και εξομοιούμενων χώρων Ερμιόνης, Κοιλάδας, Πορτοχελίου και Κόστας” από 20/06/2022 έως 19/06/2023, σε ιδιώτη εργολάβο έναντι του ποσού των 30.000,00€ συν 24% ΦΠΑ, σύνολο 37.200,00€, η οποία έγινε με νόμιμο και διαφανέστατο τρόπο.


Οπότε το μόνο που μου προσάπτει ως μομφή, είναι ότι δήθεν εγώ αμείβομαι για τις υπηρεσίες που προσφέρω ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.


Τον πληροφορώ λοιπόν, διότι προφανώς δεν το γνωρίζει αλλά ούτε έκανε και τον κόπο να το ψάξει λίγο, ότι για τις υπηρεσίες που προσφέρω ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας, δεν αμείβομαι από τον Οκτώβριο του 2020 και έπειτα.


Αντιθέτως, πέρα από τον προσωπικό χρόνο που αφιερώνω για να ανταπεξέλθω στα καθήκοντά μου, ξοδεύω χρήματα από την τσέπη μου, όπως για παράδειγμα τα έξοδα των καυσίμων για τις καθημερινές μετακινήσεις μου στα λιμάνια του Δήμου Ερμιονίδας και τα έξοδα για τις τηλεφωνικές κλήσεις που γίνονται από το προσωπικό μου κινητό.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η καθαρή αμοιβή του Προέδρου του Δ.Λ.Τ.Ε. ανέρχεται περίπου στα 450,00€.


Και για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους σχετικά με τις αμοιβές των αιρετών, για τις οποίες πολύς λόγος γίνεται τώρα τελευταία, είμαι υπέρ της αμοιβής όσων αιρετών ασκούν διοίκηση από θέσεις ευθύνης και μάλιστα με ποσό μεγαλύτερο των 450,00€, κάτι το οποίο ευτυχώς έχει προβλέψει ο νομοθέτης στις περισσότερες των περιπτώσεων.


Ο αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος κάνει πως δεν καταλαβαίνει ότι όταν κάποιος ενδιαφέρεται καλοπροαίρετα να αναδείξει ένα θέμα, πρέπει προηγουμένως να έχει κάνει διεξοδική έρευνα, ανατρέχοντας σε όλες τις αποφάσεις που αφορούν αυτό.


Ένας κακοπροαίρετος όμως, που ενδιαφέρεται μόνο να συκοφαντήσει, αναρτά επιλεκτικά την τελευταία απόφαση από την ιστοσελίδα της “Διαύγειας” και δεν αφιερώνει λίγα λεπτά για να βρει τις δύο προηγούμενες σχετικές αποφάσεις, οι οποίες υπάρχουν αναρτημένες και εξηγούν τα πάντα.


Επίσης φαίνεται ότι δεν έβαλε μυαλό από την γκάφα που έκανε όταν με εγκαλούσε για την μη απομάκρυνση του προσαραγμένου σκάφους μπροστά από το γήπεδο της Ερμιόνης, δηλαδή σε χώρο εκτός αρμοδιότητας του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.


Τώρα θέλει να με ξεναγήσει “επιτοπίως” στην Ερμιόνη από τη θέση «Μαγούλα» έως το «φανάρι του Μπιστιού», για να μου δείξει τις παρεμβάσεις και τις βελτιώσεις που απαιτείται να γίνουν εκεί.


Τον πληροφορώ ότι συνεχίζει να εκτίθεται και μάλλον εγώ χρειάζεται να του κάνω μια ξενάγηση στην Ερμιόνη, αφού οι χώροι που επικαλείται από τη θέση «Μαγούλα» έως την είσοδο της Ερμιόνης από τα Μαντράκια και από το εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννη έως το  «φανάρι του Μπιστιού», δεν ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δ.Λ.Τ.Ε.


Τέλος οι αναφορές του στην εμπειρία μου και στην πολύχρονη θητεία μου στην θέση του Προέδρου του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας, αποδεικνύουν ότι έχω υπηρετήσει την εν λόγω θέση με επιτυχία και γι’ αυτό έχω μακροημερεύσει σε αυτήν με δύο διαφορετικές διοικήσεις στον Δήμο Ερμιονίδας.    


Φλωρής Μανώλης


Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας