eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Φραϊδάκης Μιχαήλ: ¨ΔΗΛΩΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ¨

 ''ΤΑΡΑΧΗ και ΑΝΤΑΡΑ στις τάξεις της συμπολίτευσης του Κοινοτικού συμβουλίου Ερμιόνης.''

Φραϊδάκης Μιχαήλ:
¨ΔΗΛΩΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ¨



Αγαπητοί Συμπολίτες και Συμπολίτισσες.


Σε δελτίο τύπου που εξέδωσε στις 25 Μαΐου 2022 ο  πρόεδρος της κοινότητας Ερμιόνης κ. Γανώσης Ιωσήφ, ενημερώνει τους πολίτες του τόπου μας για ¨αναδιοργάνωση¨ καθηκόντων και αρμοδιοτήτων με πρωτοβουλία του Δήμου καθώς επίσης και για ¨ καθαρά γνωμοδοτική εξουσία ¨ στη λύση των προβλημάτων της πόλης μας. Οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες των κοινοτήτων είναι περιορισμένες και συγκεκριμένες βάση νόμου( ΚΛΕΙΣΘΕΝΗΣ) και δεν πραγματοποιήθηκε τώρα καμία αναδιοργάνωση. Τα όσα δηλώνει ο πρόεδρος πως γίνονταν με δικούς μας οικονομικούς πόρους, γίνονταν στο όριο της υπέρβασης από μέρους μας για το καλό του τόπου. Μετά από αρκετές ερωτήσεις από συμπολίτες μας προσπάθησα να ερμηνεύσω το δελτίο τύπου και κατέληξα πως ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ. Το εν λόγω δελτίο τύπου συντάχθηκε με ατομική πρωτοβουλία του Προέδρου, εκφράζει την προσωπική του άποψη και ουδέποτε ερωτήθηκα ή ενημερώθηκα για το περιεχόμενο του. Οι όποιες πολιτικές ή όχι κόντρες με τους γνωστούς- αγνώστους, όπως τους αναφέρει ο Πρόεδρος δε με αφορούν. 


Εγώ εκλέχθηκα για να υπηρετώ την Ερμιόνη και αυτό μόνο με ενδιαφέρει. Υπήρξαν αρκετές φορές που και εγώ ίσως διαφώνησα με κάποιον αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να ανταποδώσω ακολουθώντας την πολιτική του ρεβανσισμού. Δηλώνω ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ με απόψεις όπως ¨ ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας και τους ιδιοκτήτες παραθεριστικών κατοικιών……. να απευθύνονται πλέον στη Δημοτική αρχή¨. Εγώ θα συνεχίσω να ασκώ τις όποιες αρμοδιότητες μου αναλογούν αναλαμβάνοντας τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες όπως ορίζει ο νόμος. Θα είμαι παρών με όποιες δυνάμεις έχω για βοήθεια με εθελοντική εργασία σε οτιδήποτε μου ζητηθεί από το Δήμο ή κάποιον συμπολίτη μας για το καλό της ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΑΣ.


Ο εκλεγμένος κοινοτικός σύμβουλος με την παράταξη ¨ΕΡΜΙΟΝΗ ΞΑΝΑ¨


ΦΡΑΪΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΗΛ