eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ!

Ενας Δήμαρχος με χημεία μου Σφύριξε στ΄ αυτί, η εφημερίδα που υπερκυκλοφορούσε επι χρόνια στην περιοχή με την ανοχή σου άλλαξε χαρτί....
Με ξεκούφανε δε, όταν μου είπε ότι στις 7 Νοέμβρη όπως άλλαξε χαρτί θ΄ αλλάξει και χάρτη... 

Ο κυρίαρχος εκδότης δεν......

....... θα ασχολείται πλέον με τα ούρα του κυρίαρχου αρσενικού αλλά με ούρα χοιρομούνουχου...

Στη συνέχεια τον ρώτησα εγώ.
Είσαι σίγουρος;

Μου απάντησε με τη σειρά του.
Δήμαρχε είμαι πιο σίγουρος απο ποτέ! 

Υ.Γ:Σ' αυτούς που εγώ έφερα στη περιοχή να είναι σίγουροι οτι θα συνενοούμαστε και σ΄αυτή την γλώσσα

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ
ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ