eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 11 Ιουλίου 2023

Η Μαρία Μπουκουβάλα υποψήφια με τη "Δυνατή Ερμιονίδα"

Νέο μέλος στον Συνδυασμό μας, "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ", η Μαρία Μπουκουβάλα από την Ερμιόνη.

"Ονομάζομαι Μαρία Μπουκουβάλα του Άγγελου. Έχω καταγωγή από την Ερμιόνη, όπου ζω μόνιμα και είμαι μητέρα δύο παιδιών! 
Έχω εργαστεί για πολλά χρόνια στον ιδιωτικό τομέα, κυρίως στο χώρο των πωλήσεων και της εστίασης. 
Για πολλά χρόνια διατελώ μέλος του Δ.Σ. του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης, στο Χορωδιακό Εργαστήρι, στο οποίο συμμετέχω ως χορωδός, καθώς επίσης και ενεργό μέλος του Θεατρικού Ομίλου Ερμιονίδας. 
Ως μητέρα ενός αυτιστικού παιδιού, συμμετείχα ενεργά στην ίδρυση και στη συνέχεια στην ορθή λειτουργεία των δύο Ειδικών σχολείων ( Δημοτικό, ΕΕΕΕΚ ) της περιοχής μας. 
Ενώ, παράλληλα είμαι εκ των ιδρυτικών μελών του, υπό σύσταση, Συλλόγου Υποστήριξης ατόμων με ειδικές ανάγκες. 
Σ΄ αυτούς τους δύο τομείς κυρίως, τον πολιτισμό και την βελτίωση συνθηκών διαβίωσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες και των οικογενειών τους, θέλω να εργαστώ και να συνεχίσω να προσφέρω στον τόπο μου, μέσα από τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, κ. Ι. Γεωργόπουλο."

Μαρία σου ευχόμαστε Καλή Επιτυχία και Καλή Δύναμη στον κοινό μας αγώνα για μια ακόμα πιο Δυνατή Ερμιονίδα.

Γιάννης Γεωργόπουλος
Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης "Δυνατή Ερμιονίδα"
Δήμαρχος Ερμιονίδας