eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 19 Ιουλίου 2023

Η Αγγελική Γιαννικοπούλου - Λούμη, Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας υποψήφια με τη "Δυνατή Ερμιονίδα"

Αγαπημένοι μου φίλοι,
Το 2019 μετά την εκλογή μου σας είχα δηλώσει δημόσια, πως μου δώσατε δύναμη και θα σας το ανταποδώσω!
Αυτή την υπόσχεση την κράτησα!
Από την πρώτη στιγμή που ο Δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος, στα πλαίσια των μετεκλογικών συνεργασιών που προέβλεπε η απλή αναλογική, με τίμησε με την θέση της Αντιδημάρχου Τουρισμού του Δήμου Ερμιονίδας, ενός τόπου που αγαπάω, δεν υπήρξε μέρα που να μην εργαστώ για τις αρμοδιότητες που ανέλαβα!
Είμαι εξαιρετικά περήφανη και χαρούμενη που κατάφερα ύστερα από σκληρή δουλειά, συντονισμένες κινήσεις και στοχευμένη προβολή του τουριστικού προϊόντος, η Ερμιονίδα να μπει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη της Περιφέρειας μας και της χώρας μας.
Παρέμεινα πιστή στις θέσεις μου, με επιμονή και υπομονή, πάντα με ειλικρίνεια και καθαρές προθέσεις, χωρίς καμία παρέκκλιση, δίνοντας τον καλύτερό μου εαυτό στο Δημοτικό Συμβούλιο, την κοινωνία, στο έργο το οποίο ανέλαβα να φέρω εις πέρας, υπερασπίζοντας τους δημότες, τα δικαιώματά τους, ενισχύοντας την τουριστική ανάπτυξη του τόπου, τόσο σε υποδομές όσο και σε προβολή.
Δεν σας κρύβω πως κάποιες φορές η κούραση με κατέβαλε, δεν θα σας κρύψω πως υπήρξαν δύσκολές στιγμές και στιγμές ψυχολογικής κόπωσης σε όλη αυτή την πορεία, στιγμές που απαράδεκτες κριτικές και συμπεριφορές με απογοήτευσαν και με απογοητεύουν και αναρωτιέμαι συχνά, αν κάποιος αξίζει να ασχολείται με τα κοινά. Η αγάπη σας όμως και η έντονη παρότρυνση σας να συνεχίσω το έργο για τον Τουρισμό, μου δίνουν δύναμη να στέκομαι όρθια και να παλεύω, όπως άλλωστε ξέρω να κάνω γιατί τίποτα δεν μου χαρίστηκε στην ζωή.
Εργάστηκα σκληρά για να καταφέρω να είμαι συνεπής, θυσιάζοντας προσωπικό χρόνο, χρόνο από τη δουλειά μου, χρόνο από την οικογένεια μου, χρόνο από την ξεκούρασή μου και από τις δικές μου ανάγκες και αυτό είναι κάτι που η πλειοψηφία του κόσμου, το αντιλαμβάνεται και πολύ σας ευχαριστώ για τον καλό σας λόγο, τον οποίο εισπράττω καθημερινά.
Δεν δήλωσα και δεν ένιωσα ποτέ πολιτικός. Όσοι με γνωρίζετε, ξέρετε πως είμαι ένας άνθρωπος οργανωτικός, πρακτικός, ένας άνθρωπος της δράσης, της σκληρής δουλειάς και της αποτελεσματικότητας, εθελόντρια, κάτι που έχω αποδείξει έμπρακτα από την άμισθη θέση της Αντιδημάρχου την οποία υπηρετώ με ευθύνη προς όλους εσάς.
Παρέμεινα για όλο τον κόσμο η Αγγελική ή η Λούμη, η χαμογελαστή αλλά και η νευρική, η έντονη, χωρίς πληθυντικούς των τύπων, τους οποίους απεχθάνομαι γιατί δημιουργούν μια ''ψύχρα'' που ποτέ δεν ένιωσα. Έχτισα αυτά τα τελευταία χρόνια μαζί σας μια σχέση εμπιστοσύνης και αλληλοεκτίμησης που για εμένα είναι ευλογία.
Ευχαριστώ τον εξαιρετικό και ευγενή Γιάννη Γεωργόπουλο για την τιμή και την εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπο μου και μου ανάθεσε τον τομέα του Τουρισμού, από την θέση της Αντιδημάρχου, μια θέση που ο ίδιος δημιούργησε, κάτι που ποτέ δεν είχε εφαρμοστεί στην ιστορία του Δήμου μας, έναν Δήμο κατεξοχήν τουριστικό και που για εμένα υπήρξε πρόκληση, στοίχημα αλλά και μεγάλη ευθύνη. Με απειρία αρχικά, με μεγάλη πίεση, αποφάσεις και σχεδιασμούς από το μηδέν, με ασφυκτικές προθεσμίες, αλλά και πολλή αγάπη για τα καθήκοντά μου και την Ερμιονίδα, προσπάθησα να φέρω θετικό πρόσημο σε αυτή την προσπάθεια.
Ευχαριστώ όλους, αιρετούς, δημοτικούς υπαλλήλους, εθελοντές και τους ευαισθητοποιημένους δημότες, για την άψογη συνεργασία μέχρι σήμερα. Νιώθω ευγνώμων!
Στέκομαι απέναντί σας με καθαρή συνείδηση και ζητώ την θετική σας ψήφο, ζητώ την ψήφο της αισιοδοξίας και της ελπίδας, ζητώ να με αγκαλιάσετε ξανά, ζητώ να με αξιολογήσετε για την προσφορά μου, την εργατικότητά μου και την αποτελεσματικότητα μου και να μου δώσετε δύναμη, ώστε να συνεχίσω να κάνω έργο για εσάς, έργο για την Ερμιονίδα δίπλα στον Γιάννη Γεωργόπουλο και την ''Δυνατή Ερμιονίδα''.
Σας υπόσχομαι και να είστε σίγουροι πως για άλλη μια φορά θα βάλω τα δυνατά μου για να γίνω κι εγώ κρίκος στην αλυσίδα θετικών αλλαγών για την Ερμιονίδα!
Για την Ερμιονίδα που πρέπει να παραμείνει ψηλά, εκεί που της αξίζει!
Αγγελική Λούμη Γιαννικοπούλου
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με την ''Δυνατή Ερμιονίδα''
#dimosermionidas
#angelikiloumi
#metinangeliki
#visitermionida