eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Μανώλης Φλωρής:''Μάλλον ο κ. Πάλλης ενοχλήθηκε διότι δεν του ανατέθηκε η υπηρεσία της συντήρησης ηλεκτροφωτισμού λιμένων Ερμιόνης και Κοιλάδας .''

- Ο εθισμένος στα ψέματα και στην διαστρέβλωση της αλήθειας κ. Πάλλης, αναφέρει για μια ακόμα φορά ένα τεράστιο ψέμα.
- Ότι δήθεν εγώ αμείβομαι και λαμβάνω μισθό ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.
- Eίμαι άμισθος Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας από τον Νοέμβριο του 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2023, όταν και λήγει η θητεία μου.
- Προφανώς ο κ. Πάλλης παίρνει παράδειγμα από τον εαυτό του, όπου επί πέντε συνεχή έτη λάμβανε τον παχυλό μισθό του Προέδρου της ΔΕΥΑΕΡ, ενώ ταυτόχρονα η Επιχείρηση του παρείχε δωρεάν αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο.


 

O Δημοτικός Σύμβουλος της αντιπολίτευσης κ. Γιάννης Πάλλης, εκλεγμένος με την παράταξη ΔΗ.ΣΥ.ΕΡ., μέσω νέας ανάρτησης που έκανε στο προσωπικό του προφίλ στο face book, η οποία βρίθει από ψεύδη, συκοφαντίες και ασυναρτησίες, δίνει συνέχεια στην αναίτια και αήθη επίθεση που έχει εξαπολύσει εναντίον μου.

Καταρχήν καλό θα ήταν γι’ αυτόν, να μην αγχώνεται τόσο πολύ για τον χρόνο της απάντησής μου.

Θα του απαντάω όποτε κρίνω εγώ σκόπιμο και πρέπον, έτσι ώστε ο κ. Πάλλης να διδαχθεί τα θετικά της αναμονής των απαντήσεών μου.

Εξάλλου εγώ δεν είμαι όλη μέρα στο face book όπως κάνει αυτός, γράφοντας ενίοτε αναρτήσεις γεμάτες ψεύδη και ασύνδετες ασυναρτησίες, όπως είναι μαθημένος να κάνει.

Εγώ δεν έχω καν προσωπικό προφίλ στο face book, εργάζομαι καθημερινά και οι υποχρεώσεις μου στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Ερμιονίδας ολοκληρώνονται κάθε απόγευμα.

Ακόμα, στα ψεύδη και στις συκοφαντίες του κ. Πάλλη απαντώ πάντα τεκμηριωμένα με αποδείξεις, αδιάψευστα στοιχεία, έγγραφα, φωτογραφίες, ντοκουμέντα και πραγματικά γεγονότα.

Ο εθισμένος στα ψέματα και στην διαστρέβλωση της αλήθειας κ. Πάλλης, αναφέρει για μια ακόμα φορά ένα τεράστιο ψέμα.

Ότι δήθεν εγώ αμείβομαι και λαμβάνω μισθό ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.

Τον ενημερώνω λοιπόν ότι από τον Νοέμβριο του 2020 μέχρι και σήμερα δεν λαμβάνω μισθό για τις υπηρεσίες που προσφέρω ως Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας.

Και τον προκαλώ να ψάξει στην ιστοσελίδα “Διαύγεια” όπου αναρτώνται τα πάντα, να βρει έστω και ένα χρηματικό ένταλμα πληρωμής μου, από την εν λόγω ημερομηνία μέχρι και σήμερα.

Είναι σίγουρο ότι δεν θα βρει κανένα, διότι είμαι άμισθος Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας από τον Νοέμβριο του 2020 έως την 31η Δεκεμβρίου 2023, όταν και λήγει η θητεία μου.

Αντιθέτως τα όποια καθημερινά έξοδα δημιουργούνται (βενζίνες, τηλέφωνα κ.λ.π.), τα βάζω από την τσέπη μου.

Προφανώς ο κ. Πάλλης παίρνει παράδειγμα από τον εαυτό του, όπου επί πέντε συνεχή έτη λάμβανε τον παχυλό μισθό του Προέδρου της ΔΕΥΑΕΡ, ενώ ταυτόχρονα η Επιχείρηση του παρείχε δωρεάν αυτοκίνητο και κινητό τηλέφωνο.

Επίσης στην πρώτη ανάρτησή του συνοδευόμενη με μια φωτογραφία με δυο – τρεις κατεστραμμένους φωτιστικούς ιστούς από τον βόρειο λιμένα Ερμιόνης, ισχυρίστηκε ο κ. Πάλλης ότι εγώ δήθεν δεν έχω κάνει κανένα έργο στα λιμάνια του Δήμου μας και ότι δήθεν η απόφαση του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας για την συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού λιμένων Κοιλάδας και Ερμιόνης, λήφθηκε μετά την ανάρτησή του.

Εγώ ανέδειξα με φωτογραφίες και στοιχεία τουλάχιστον 15 μεγάλα έργα που κατασκευάστηκαν στα λιμάνια μας την τελευταία τετραετία και με έγγραφα απέδειξα ότι η διαδικασία για την συντήρηση του ηλεκτροφωτισμού λιμένων Κοιλάδας και Ερμιόνης είχε ξεκινήσει τουλάχιστον 18 μέρες πριν την ανάρτησή του.

Ο κ. Πάλλης στην νέα ανάρτησή του επιμελώς ξεχνάει όλα τα παραπάνω και δεν κάνει καμία κουβέντα για την ταμπακέρα.

Ίσως να τον ενόχλησε ότι η υπηρεσία της συντήρησης ηλεκτροφωτισμού λιμένων Κοιλάδας και Ερμιόνης ανατέθηκε σε άλλον ηλεκτρολόγο και όχι σε αυτόν, οπότε όταν το διαπίστωσε επέλεξε να μου επιτεθεί με ψεύδη και συκοφαντίες μέσω του διαδικτύου.

Και ο λόγος που ο κ. Πάλλης ψηφίζει όσα φέρνει ο Δήμαρχος στο Δημοτικό Συμβούλιο, μάλλον είναι ότι εδώ και τρία χρόνια του ανατίθενται από τον Δήμο Ερμιονίδας προμήθειες ηλεκτρολογικού υλικού, μέχρι του επιτρεπόμενου ύψους που ορίζει ο Νόμος για έναν εν’ ενεργεία Δημοτικό Σύμβουλο.

Και αυτό συμβαίνει διότι η παρούσα Δημοτική Αρχή, προς τιμήν της, έσπασε τα μονοπώλια της προηγούμενης διοίκησης και αναθέτει τις προμήθειες ηλεκτρολογικού υλικού και τις υπηρεσίες συντήρησης ηλεκτροφωτισμού του Δήμου, των Δημοτικών Επιχειρήσεων και των Νομικών Προσώπων, ισόποσα σε όλους ανεξαιρέτως τους επαγγελματίες ηλεκτρολόγους της περιοχή μας.

Εγώ είμαι ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος και ψηφίζω πάντα κατά συνείδηση, χωρίς δεσμεύσεις, διότι δεν είμαι οικονομικά εξαρτημένος.

Τώρα όσον αφορά τις σκουριασμένες δέστρες στα Μαντράκια και στην Κοιλάδα τις οποίες ο κ. Πάλλης θυμήθηκε εσχάτως, τον ενημερώνω ότι έχει ήδη δρομολογηθεί η αντικατάστασή τους.

Εξάλλου εγώ ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι έκανα τα λιμάνια του Δήμου Ερμιονίδας παράδεισο, και πατώντας ένα μαγικό κουμπί έλυσα όλα τα προβλήματά τους,.

Πάντα θα υπάρχουν πράγματα που πρέπει να γίνουν, όχι μόνο στα λιμάνια, αλλά σε ολόκληρο τον Δήμο.

Θα καίγονται λάμπες, θα σπάνε φωτιστικά, θα χαλάνε οι δρόμοι και θα σκουριάζουν οι δέστρες ή οι κάδοι απορριμμάτων.

Και βέβαια πάντα θα προξενούνται ζημιές λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών ή από απροσεξίες οδηγών.

Όλες αυτές οι απαραίτητες επισκευές και οι συντηρήσεις γίνονται στα λιμάνια του Δήμου μας ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Υποστήριξα και συνεχίζω να υποστηρίζω ότι ο κ. Πάλλης παρέδωσε μια καταχρεωμένη και κατεστραμμένη ΔΕΥΑΕΡ, όπως περίτρανα αποδεικνύεται από όλους τους ισολογισμούς της Επιχείρησης στην θητεία του, ενώ οι Βιολογικοί Κρανιδίου και Ερμιόνης απέρριπταν ακατέργαστα τα λύματα, όταν αυτός παρέδωσε τα καθήκοντά του στην επόμενη διοίκηση τον Οκτώβριο του 2019.

Και βέβαια εκτίθεται ανεπανόρθωτα ισχυριζόμενος ότι οι φωτογραφίες από τον κατάμαυρο Κάμπο Κοιλάδας της 2ης Δεκεμβρίου 2019 δεν αφορούν την θητεία του, διότι τραβήχτηκαν ένα μήνα αφού αυτός παρέδωσε τα καθήκοντά του στην νέα διοίκηση της ΔΕΥΑΕΡ, η οποία μόλις είχε αναλάβει και δεν είχε προλάβει να επιλύσει αυτό το μείζον πρόβλημα.

Εάν βέβαια το επιθυμεί, μπορώ να του δείξω αντίστοιχες φωτογραφίες του κατάμαυρου Κάμπου της Κοιλάδας από τον Απρίλιο, τον Μάιο και τον Σεπτέμβριο του 2019, όταν ήταν αυτός Πρόεδρος της ΔΕΥΑΕΡ.

Όσον αφορά τους υπαινιγμούς του για τον τρόπο που έγινα Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας την τελευταία τετραετία, παρόλη την τρίτη θέση που κατέλαβε η δημοτική παράταξη “ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.” με την οποία ήμουν συνεργαζόμενος υποψήφιος, θα χρειαστεί να του υπενθυμίσω ορισμένα γεγονότα, τα οποία φαίνεται να ξεχνά.

Οι δημοτικές εκλογές του 2019 διεξήχθησαν με το σύστημα της απλής αναλογικής, οπότε προέβλεπαν αναγκαστικές προεκλογικές και μετεκλογικές συνεργασίες, κάτι που συνέβη με τις παρατάξεις “Δυνατή Ερμιονίδα” του νυν Δημάρχου κ. Γεωργόπουλου και “ΠΡΟ.ΣΥ.ΕΡ.” του κ. Λάμπρου.

Η παράταξη ΔΥ.ΣΗ.ΕΡ. με την οποία ήταν υποψήφιος ο κ. Πάλλης έλαβε την δεύτερη θέση και ενώ ήταν η τότε Δημοτική Αρχή, οι Δημότες της Ερμιονίδας την έστειλαν στην αντιπολίτευση.

Ο κ. Πάλλης δεν εξελέγει δημοτικός σύμβουλος, ήταν επιλαχών και μάλιστα χρειάστηκε να παραιτηθεί ένας εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος της παράταξής του, προκειμένου να εκλεγεί αυτός, λαμβάνοντας την θέση του στο Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας.

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα ότι ο Δήμαρχος κ. Γεωργόπουλος με πρότεινε στο Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας, μάλιστα για δύο συνεχείς θητείες (2019-2021 και 2021-2023), ως Πρόεδρο του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας, αναγνωρίζοντας την αξία μου και το έργο που έχω προσφέρει στον τόπο μου τα τελευταία 20 και πλέον χρόνια που ασχολούμαι ενεργά με την τοπική αυτοδιοίκηση.

Και τις δύο φορές υπερψηφίστηκα από το Δημοτικό Συμβούλιο Ερμιονίδας και απολύτως νόμιμα κατέχω την άμισθη θέση του Προέδρου του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας, με θητεία η οποία ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 2019 και λήγει στις 31 Δεκεμβρίου 2023.

Σε αυτό το σημείο πρέπει να επισημάνω στον κ. Πάλλη ότι είμαι στην πρώτη γραμμή της αυτοδιοίκησης για πάνω από μία εικοσαετία και έχω περάσει από όλες σχεδόν τις θέσεις ευθύνης, δηλαδή Αντιδήμαρχος για δύο θητείες, Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου για τρεις θητείες, Συμπολίτευση, Αντιπολίτευση, Επικεφαλής Παράταξης και Αναπληρωτής Δημάρχου, υπεύθυνος οικονομικών υπηρεσιών, καθαριότητας, ύδρευσης, αποχέτευσης, Αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΚ κ.λ.π..

Έχω κριθεί επανειλημμένως από τους συνδημότες μου, έχοντας μια μακροχρόνια σταδιοδρομία στην τοπική αυτοδιοίκηση, καταλαμβάνοντας πάντα θέση στην πρώτη τριάδα των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της παράταξης στην Δημοτική Ενότητα που πολιτεύτηκα.

Δηλαδή για έξι συνεχόμενες φορές από το 1998 μέχρι σήμερα, ήμουν υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και τις έξι κατέλαβα θέση στην πρώτη τριάδα στην Δημοτική Ενότητα που πολιτεύτηκα.

Σε αντίθεση με τον κ. Πάλλη όπου την δεύτερη φορά που ήταν υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος δεν εξελέγει, ενώ για τις πράξεις και τα “έργα” του κατά  την πενταετή θητεία του στην ΔΕΥΑΕΡ (2014-2019), τον παραπέμπω σε πρόσφατα δημοσιεύματα με τα οποία προς το παρόν δεν θέλω να ασχοληθώ.

Τέλος, επειδή έχω απαντήσει σε όλα τα ψεύδη και τις συκοφαντίες του κ. Πάλλη και έχω αναλύσει τα πάντα πολύ διεξοδικά και επίσης επειδή θεωρώ ότι κανέναν Δημότη δεν απασχολούν οι αυτοδιοικητικές διαδρομές και οι πολιτικές κόντρες εμού και του κ. Πάλλη, δεν σκοπεύω να ασχοληθώ ξανά μαζί του τουλάχιστον σε επίπεδο δημοσίων απαντήσεων και επιστολών.

Ελπίζω να μην με αναγκάσει να ασχοληθώ μαζί του σε άλλο επίπεδο.

 

 

Μανώλης Φλωρής

Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιονίδας

Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ερμιονίδας