eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 24 Ιουλίου 2023

Ο Παναγιώτης (Πότης) Μέξης, Πρόεδρος του Ν.Π.Κ.Π.Α.Π.Π Δήμου Ερμιονίδας υποψήφιος με τη "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" στο πλευρό του Γιάννη Γεωργόπουλου !

''Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΕΞΗΣ ΕΙΝΑΙ ENAΣ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ - ΣΥΝΕΠΗΣ - ΑΥΤΟΔΗΜΙΟΥΡΓΗΤΟΣ - ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ - ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ - ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ - ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ  ! 

ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΒΓΑΛΜΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ , ΤΗ ΠΕΡΠΑΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ !''

Παρακάτω ακολουθεί το μήνυμα της υποψηφιότητάς του κυρίου Παναγιώτη Μέξη.




Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες μου,

Ήρθε η στιγμή να γνωστοποιήσω, όπως έκανα πάντα στην πορεία της Πολιτικής μου προσφοράς την θέλησή μου να πολιτευτώ εκ νέου και να ζητήσω την στήριξή σας και σ’ αυτόν τον αγώνα.

Δεν χρειάζεται να ξανασυστηθώ, διότι θεωρώ ότι πάντα ήμουν, είμαι και θα είμαι δίπλα σας, όποτε εσείς το ζητήσατε.

Πάντα θα είμαι υπόλογος στον κυρίαρχο λαό και θα κρίνομαι απ’ όλους εσάς και εσείς θα αποφασίσετε για το αυριανό πολιτικό μου μέλλον.

Η χρόνια πολιτική μου εμπειρία μέσα από θέσεις διοίκησης, Αντιδήμαρχος Δήμου Ερμιόνης, Πρόεδρος Λιμενικού Ταμείου Ερμιόνης, Πρόεδρος Κοινότητας Ερμιόνης, Κοινοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης, μετρήθηκαν, ζυγίστηκαν και αφού προτάθηκα από συνεργάτες του Δημάρχου Ερμιονίδας, ο Δήμαρχος Ερμιονίδας, Γιάννης Γεωργόπουλος τα εκτίμησε και προς μεγάλη μου χαρά, μου έκανε πρόταση συνεργασίας με την Παράταξη της Δυνατής Ερμιονίδας.

Στο Πλαίσιο της απλής αναλογικής και της διαδικασίας διεύρυνσης και επάνδρωσης στελεχών, ήταν μεγάλη τιμή να συνεργαστώ μαζί του καθώς και με όλα τα αξιόλογα στελέχη της παράταξής του.

Αναθέτοντας μου το Νομικό Πρόσωπο Κοινωνικής Πρόνοιας, Αλληλεγγύης , Πολιτισμού και Παιδείας Δήμου Ερμιονίδας πετύχαμε στόχους για έργα σημαντικά, πολιτιστικές εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές δράσεις , Πρόνοια , Αλληλεγγύη, Βοήθεια στο Σπίτι, ΚΔΑΠ και τόσες πολλές, άλλες ευθύνες και αρμοδιότητες.

Τα θετικά μηνύματα στήριξης προς το πρόσωπο μου, μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίσω όπως εσείς με γνωρίζετε. Έχω την παρρησία να σας κοιτώ στα μάτια και να ζητώ την ψήφο σας για ακόμα μια φορά.

Απευθυνόμενος τούτη τη φορά στους συμπατριώτες μου, όλης της Ερμιονίδας, αλλά και της ιδιαιτέρας πατρίδας του πατέρα μου Μέξη-Μπούλκου Νικολάου από το Κρανίδι.

Θέλω να ευχαριστήσω το δήμαρχο Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλο, αλλά και το σύνολο των μελών της παράταξης «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», που με αγκάλιασαν λαμβάνοντας υπόψη την προσφορά μου στα κοινά.

Ας δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για ένα ακόμα καλύτερο αύριο της Ερμιονίδας και όλοι μαζί να δώσουμε έναν τίμιο πολιτικό αγώνα, σεβόμενοι τις προσωπικότητες όλων των εμπλεκόμενων στις εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023.

Με εκτίμηση,

Επικεφαλής Κοινοτικής Παράταξης Ερμιόνης

«Ερμιόνη δ’ εστί των ουκ ασήμων πόλεων»

Μέξης Παναγιώτης «Πότης»