eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 25 Ιουλίου 2023

Η ΕΙΡΗΝΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ:Ειλικρινά θρηνώ ! Ησουν η πιό φωτεινή η πιό σπουδαία, η Ερμιονίτισσα συμπατριώτισσα μου που εφτασε στα πέρατα της γης !

 

Ειλικρινά θρηνώ ! Ησουν η πιό φωτεινή η πιό σπουδαία, η φιλάνθρωπος η Ερμιονίτισσα συμπατριώτισσα μου που εφτασε στα πέρατα της γης που είχε ψυχή καρδιά μυαλό γιά χιλιάδες μαζί Marianna Vardinogianni
Δεν εχω λόγια αυτή την στιγμή
Μαριάννα μου αγαπημένη
Σεπτέμβριος 2021 Ερμιόνη - Βραβεία Μαριάννα Βαρδή Βαρδινογιάννη
Με εμπιστεύθηκες & με τίμησες να παρουσιάζω τις εκδηλώσεις σου , να είμαι κοντά σου σε όλα τα μεγάλα και σπουδαία γεγονότα που διοργάνωνες ,εσύ, η αριστη των αρίστων
Κοντά σε σένα και στις χαρές της Ερμιόνης οπως ο γάμος του πολυαγαπημένου σου κουμπάρου Thomas Skourtis
Ενα μεγάλο ευχαριστώ