eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ...''

Ο ΨΑΡΑΣ - ΝΑΝΤΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ & ΤΡΙΟ ΜΠΕΛ-ΚΑΝΤΟ

Σήμερα αφιερώνει η Ελεάννα από Δισκούρια ένα καταπληκτικό - κλασσικό - κινηματογραφικό και ποιοτικό τραγούδι του 1961:

''Καλησπέρα σας, ψάχνω για μια διαμπερή γκαρσονιέρα γύρω στα 11(ΕΝΤΕΚΑ) τετραγωνικά και όσο βγεί... στη πόλη του Ναυπλίου πλησίον του Μεγάρου.

Επειδή δεν έχω μεταφορικό μέσο , κι αυτό το αυτοκίνητο που είχα , το ΕΣΠΑΣΑ, δεν μπορώ να ανταποκριθώ στις κλήσεις που κάθε τόσο μου έρχονται στα χεράκια μου και δεν ξέρω μέχρι που θα φτάσουν και πόσο ακόμα θα πληρώνω.

Σας παρακαλώ , κάντε μου τη χάρη και βρείτε μου μια γκαρσιονιέρα 11άρα  ν΄ αράξω μόνιμα στο Ναύπλιο.

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ...''

''Ζούσε στο νησί μας ένας όμορφος ψαράς

λεβεντονιός παλικαράς

Που τον πλάνεψε ο παράς''


Ελεάννα από Δισκούρια


καλή σας ακρόαση...