eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 30 Ιουνίου 2023

Εκ νέου υποψήφιος με τη "Δυνατή Ερμιονίδα" ο Πρόερος της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ Αριστείδης Α. Μπίμπας

 

Συντοπίτισσες και Συντοπίτες μου,
Φίλες και Φίλοι μου…

Οι συστάσεις μεταξύ μας περισσεύουν, αφού όλοι με γνωρίζετε πολύ καλά. Με ξέρετε με το μικρό μου όνομα γιατί ήμουν, είμαι και για όσο εσείς επιθυμείτε, έχω την θέληση, να είμαι δίπλα σας και να αγωνίζομαι ακούραστα για όλους ΕΣΑΣ, για τον ΤΟΠΟ μας!

Από το 2013 συνεργάζομαι, για το κοινό καλό της Ερμιονίδας, με τον σημερινό Δήμαρχο Γιάννη Γεωργόπουλο. Έναν άνθρωπο με ευγένεια ψυχής και ανοιχτό πνεύμα που, από την πρώτη στιγμή μοιραστήκαμε ανησυχίες και αγωνίες για τις οποίες αναζητούμε λύσεις. Βασική μας σύγκλιση είναι πως οι προκλήσεις του μέλλοντος αντιμετωπίζονται στο παρόν. Και οι δυο μας πιστεύουμε ότι η συνέπεια, ο σχεδιασμός, η σκληρή δουλειά, η επιμονή και υπομονή είναι συστατικά που φέρνουν μετρήσιμα αποτελέσματα στους αγώνες που δίνουμε για την Ερμιονίδα.

Το Σεπτέμβρη του 2019, για πρώτη φορά, ανέλαβα καθήκοντα Αντιδημάρχου παρά το νεαρό της ηλικίας μου, αφού ήμουν μόλις 25 χρονών. Από τότε μέχρι και σήμερα καθημερινά, αδιάλειπτα, ακούραστα, απ’ όποια θέση ευθύνης κι αν βρίσκομαι δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για την Ερμιονίδα και τους κατοίκους της. Αυτό άλλωστε, εσείς το γνωρίζετε πολύ καλά!
Σε λίγους μήνες, όλοι εμείς, οι πολίτες της Ερμιονίδας με την ψήφο μας αποφασίζουμε για το μέλλον της περιοχής μας. Σήμερα σας δηλώνω πως θα βρίσκομαι ξανά στην πρώτη γραμμή με την μεγάλη παράταξη της Δυνατής Ερμιονίδας του Δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου και ζητώ από όλες και όλους να είστε δίπλα μας.

Η Ερμιονίδα ΜΠΟΡΕΙ και είναι στο χέρι όλων μας να γίνει ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΗ !

Προχωράμε ΜΑΖΙ, ακόμα πιο ΔΥΝΑΤΟΙ, ακόμα πιο ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΙ !


Αριστείδης Αναστασίου Μπίμπας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την «Δυνατή Ερμιονίδα»