eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

80η υποψηφιότητα για τη "Δυνατή Ερμιονίδα" η Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Ερμιονίδας, Αντωνία (Τόνια) Αντωνοπούλου

 

Αγαπητές Συνδημότισσες,

Αγαπητοί Συνδημότες,

Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά, σας γνωστοποιώ την απόφασή μου να ανανεώσω την υποψηφιότητά μου για τον Δήμο Ερμιονίδας με τον συνδυασμό, «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», του Δημάρχου Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλου.

Είναι γνωστό σε όλους ότι εργάζομαι στην περιοχή της Ερμιονίδας ως λογίστρια.

Η αγάπη μου για το Κρανίδι και εν γένει για την Ερμιονίδα με οδήγησε το 2019 να θέσω υποψηφιότητα στο πλευρό του Γιάννη Γεωργόπουλου, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο προσιτό, εργατικό, ειλικρινή με ακέραια προσωπικότητα και μεγάλη εμπειρία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Από τον Οκτώβριο του 2019 διετέλεσα Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ερμιονίδας και από τον Ιανουάριο του 2022 έως και σήμερα υπηρετώ τους συνδημότες μου από τη θέση της Αντιδημάρχου Οικονομικών του Δήμου Ερμιονίδας.

Με κάθε ειλικρινή διάθεση, δεσμεύομαι να δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να τιμήσω την εμπιστοσύνη των συμπατριωτών μου, όπως έκανα όλα αυτά τα χρόνια της θητείας μου ως Δημοτική Σύμβουλος του Δήμου Ερμιονίδας, με μόνο μου στόχο να δημιουργηθούν καλύτερες και ισότιμες ευκαιρίες για όλους.

Ζούμε σε έναν Δήμο με πολλά πλεονεκτήματα, τα οποία πλέον άρχισαν να αξιοποιούνται ουσιαστικά και είναι βέβαιο ότι θα γνωρίσει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Εργαζόμαστε καθημερινά με γνώμονα την Ανάπτυξη και την ενίσχυση των υποδομών που θα εκσυγχρονίσουν τον Δήμο μας και θα αναζωογονήσουν τον τόπο μας, κάνοντάς τον πιο ανθρώπινο και ελκυστικό για τον Δημότη, αλλά και τον επισκέπτη!

Συνεχίζουμε δυναμικά με τη «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», τον αγώνα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, για την ολοκλήρωση των έργων που έχουν προγραμματιστεί και ενταχθεί στα επενδυτικά προγράμματα, καθώς και για ένα καλύτερο μέλλον για μας και τη νεότερη γενιά μας!

Με εκτίμηση,
Αντωνία (Τόνια) Αντωνοπούλου
Αντιδήμαρχος Οικονομικών Δήμου Ερμιονίδας