eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 20 Ιουνίου 2023

Ο ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΤΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ''ΠΛΩΡΗΣ...'' ΜΕ ΑΥΤΑΠΟΔΕΙΚΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ !

''Αγαπητοί συνδημότες, αφού αυτοί λησμόνησαν να αναφέρουν προς το γούρι μου τα εύσημα και τα κολακευτικά λόγια που κατά καιρούς έχουν εκφράσει στον Παναγιώτη Μέξη για την πολιτική του εμπειρία και την προσφορά του στα κοινά, θα τους φρεσκάρω εγώ τη μνήμη.''



Αγαπητοί συνδημότες,

αναρωτιέμαι γιατί, αυτοί  βάζουν μπροστά ως σάκο του μπόξ και τον εμπλέκουν σε διάφορα ανακατώματα, αυτόν, τον παλιό μου συμμαθητή, τον Μάκη.

Γιατί του αποκρύπτουν τα εύσημα που έχουν κατά καιρούς απευθύνει στον Παναγιώτη Μέξη;;;

Μάλιστα την ικανότητά του και την εμπειρία του την έχουν εκφράσει σε επίσημα έγγραφα.

Θα μου πείτε, ποιος λαμβάνει σοβαρά υπόψη αυτό το γούρι μου;

Αυτός, όποιον επαινεί πολιτικά τον στέλνει στα τάρταρα και για όποιον καταφέρεται εναντίον του, του δίνει καρέκλα.

Αφού λοιπόν ο φίλος μου ο Μάκης ζητάει τη γνώμη μου, σας απαντώ ότι το πολιτικό μου αισθητήριο δεν πέφτει εύκολα έξω.

Αυτοί, είδαν τις επιτυχίες του Παναγιώτη Μέξη από την θέση του Προέδρου του Ν.Π.Κ.Π.Α.Π.Π, που του ανέθεσε ο Δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος.

Άκουσαν τις ευχαριστίες από τους φορείς και τους συλλόγους όλων των Κοινοτήτων προς τον Δήμαρχο και τον Πρόεδρο του ΝΠΔΔ και θορυβήθηκαν πιστεύοντας δήθεν πως μπορούν αυτοί να εξοντώσουν πολιτικά τον Παναγιώτη Μέξη.

Κούνια που τους κούναγε!!!


Τους απαντώ, ο Παναγιώτης Μέξης εξελέγη Δημοτικός Σύμβουλος Ερμιόνης επί Δημαρχίας Ανάργυρου Λεμπέση το 1994 και το 2006.

Υπηρέτησε στην θέση του Αντιδημάρχου Ερμιόνης και του Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου.

Επί Δημαρχίας του αείμνηστου Δημήτρης Σφυρή εξελέγη Τοπικός Σύμβουλος Ερμιόνης και ανέλαβε καθήκοντα Προέδρου της Κοινότητας Ερμιόνης και Προέδρου του Λιμενικού Ταμείου.

Και σήμερα είναι αιρετός, επικεφαλής της μειοψηφίας του Κοινοτικού Συμβουλίου Ερμιόνης που πάντα εκλέγεται με την ψήφο των συμπατριωτών μας.

Αγαπητοί συνδημότες, αφού αυτοί λησμόνησαν να αναφέρουν προς το γούρι μου τα εύσημα και τα κολακευτικά λόγια που κατά καιρούς έχουν εκφράσει στον Παναγιώτη Μέξη για την πολιτική του εμπειρία και την προσφορά του στα κοινά, θα τους φρεσκάρω εγώ τη μνήμη.

Βλέπε έγγραφο της μόνιμης πλέον υποψήφιας βουλευτίνας, με το οποίο επαινεί τον τότε Αντιδήμαρχο Ερμιόνης Παναγιώτη Μέξη και τον προσκαλεί να παρευρεθεί στην εκδήλωση του Νηπιαγωγείου Ερμιόνης.



Βλέπε τις υπ. αριθμ. 07/2021 και 04/2022 Αποφάσεις του Κοινοτικού Συμβουλίου Ερμιόνης, όπου ο σημερινός Πρόεδρος επίσημα και ξεκάθαρα επαινεί τον Παναγιώτη Μέξη για την εμπειρία του και την μακρόχρονη θητεία του στην αυτοδιοίκηση.



Και ομόφωνα το Κοινοτικό Συμβούλιο αποδέχεται τις προτάσεις του Παναγιώτη Μέξη.




Πρέπει να καταλάβουν επιτέλους ότι ο Δήμαρχος Γιάννης Γεωργόπουλος, όλα αυτά τα συνεκτίμησε και γι’ αυτό του ανέθεσε την θέση του Προέδρου του Ν.Π.Κ.Π.Α.Π.Π, πιστεύοντας ότι θα τα βγάλει πέρα.

Τα συμπεράσματα δικά σας.


Ανάργυρος Λεμπέσης

Δήμαρχος 

του τέως Δήμου Ερμιόνης