eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

«Δήλωση Ανδρέα Πουλά για το αποτέλεσμα των εκλογών»


Το χθεσινό εκλογικό αποτέλεσμα μας δίνει τη δύναμη να συνεχίσουμε τον αγώνα για ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, για μια σύγχρονη Κεντροαριστερά με αρχές και αξίες στην κοινωνία και στη Βουλή.

Οφείλουμε στους χιλιάδες πολίτες που μας ψήφισαν να εργαστούμε σκληρά και στοχευμένα προκειμένου το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής ως γνήσια δημοκρατική παράταξη και ισχυρή προοδευτική δύναμη να συνεχίσει να ασκεί δυναμική, εποικοδομητική αντιπολίτευση με προτάσεις και λύσεις για τα προβλήματα του τόπου μας.

Είμαστε πάντα κοντά και δίπλα στους πολίτες, τους νέους, τους εργαζόμενους, τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες, τους αγρότες, τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και θα αγωνιζόμαστε για την ενίσχυση του κοινωνικού κράτους, την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και για μία βιώσιμη οικονομία με επίκεντρο τον άνθρωπο.

Από την πλευρά μου ευχαριστώ για άλλη μία φορά από τα βάθη της καρδιάς μου τους συμπολίτες μου που μου έδωσαν την ευκαιρία να τους εκπροσωπήσω στη Βουλή για δεύτερη συνεχόμενη τετραετία.

Δεσμεύομαι να συνεχίσω να δίνω τις μάχες μέσα και έξω από τη Βουλή για τη λύση των προβλημάτων της Αργολίδας προκειμένου ο τόπος μας να μπορέσει να αξιοποιήσει όλα τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα και να προοδεύσει σε όλους τους τομείς.

Είμαι εδώ μαζί σας, πάντα δίπλα σας.

Συνεχίζουμε μαζί για την Αργολίδα που αγαπάμε, σε μία Ελλάδα που θέλουμε.