eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2022

Ανάργυρος Λεμπέσης:''Όταν o αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος Μάκης βλέπει «τον Nαυλωτή που καμαρώνει να κρατάει τη βάρδουλα» τότε αυτό το πάθος του γαληνεύει, ηρεμεί και σταματάει να κραυγάζει η ψυχή του! ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''Αγαπητοί συνδημότες, Να μου το θυμηθείτε!!! 
Αυτό το Γούρι μου, αυτός ο Μάκης, θα βγάλει με τα τσαρούχια ξανά Δήμαρχο τον Γεωργόπουλο.''



Αγαπητοί συνδημότες,
Το έχω φωνάξει πολλές φορές ότι ξέρω και μπορώ να βάλω στη θέση που τους αξίζει αυτούς που κρύβονται πίσω από αυτόν τον αυτοαποκαλούμενο δημοσιογράφο, τον Μάκη.
Αυτούς τους λίγους που εκμεταλλεύονται το πάθος του, γιατί δεν μπόρεσε να σπουδάσει, και αυτές τις κραυγές της ψυχής του και τον κατευθύνουν ανάλογα με τα δικά τους γούστα.
Δηλαδή πότε πρέπει να βγάλει αυτό το πάθος του λυσσαλέα στο κόκκινο και πότε να γαληνεύει, να ηρεμεί και να σταματάει να κραυγάζει η ψυχή του!!!



Όποτε βλέπει φωτογραφία του Δημάρχου Ερμιονίδας το πάθος του ανεβαίνει μαζί και οι κραυγές της ψυχής του.


Αντιθέτως μόλις βλέπει τη φωτογραφία της υδροφόρας - φάντασμα και τον <<Nαυλωτή που καμαρώνει κρατώντας τη βάρδουλα>>, δήθεν ότι έλυσε ο εικονιζόμενος το πρόβλημα της ύδρευσης Κρανιδίου, δηλαδή αυτόν που χαράτσωσε τους δημότες με άσκοπες δαπάνες στην ύδρευση, ο Μάκης γαληνεύει, ηρεμεί φεύγει αυτό το πάθος που τον βασανίζει. Σταματάει η ψυχή του να κραυγάζει.



Αυτό που τον βασανίζει και τον τυραννά και του ανεβάζει στο κόκκινο αυτό το πάθος του και αυτές οι κραυγές της ψυχής του χτυπάνε ταβάνι, είναι όταν βλέπει στην φωτογραφία αυτόν τον παλιό του συμμαθητή τον Νάργο, αυτόν τον μοναδικό Aνίκητο Δήμαρχο στην Ερμιονίδα.

Αγαπητοί συνδημότες, 
Να μου το θυμηθείτε. Αυτό το Γούρι μου, αυτός ο Μάκης, θα βγάλει με τα τσαρούχια ξανά Δήμαρχο τον Γεωργόπουλο. Ξέρει αυτός, παλιά του τέχνη κόσκινο.
Αυτό το Γούρι μου, όποιον αντίπαλό μου υποψήφιο Δήμαρχο στήριζε, εγώ έβγαινα Δήμαρχος τέσσερες συνεχόμενες τετραετίες.

Αυτός ο αυτοαποκαλούμενος δημοσιογράφος κατάφερε το ακατόρθωτο!!!

Δήμαρχο με δώδεκα χρόνια δημαρχιακή θητεία, κατάφερε μέσα από το μπλογκ του οι ψηφοφόροι του Κρανιδίου  με την ψήφο τους να τον κατατάξουν προτελευταίο Κοινοτικό Σύμβουλο Κρανιδίου. (Βλέπε δημοσίευμα από το σεντούκι του Εικονοσκοπίου της Τρίτης 16 Ιουλίου 2019.)



Εις το επανιδείν,

Ανάργυρος Λεμπέσης
Δήμαρχος 
του τέως Δήμου Ερμιονίδας