eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Άρης Δημαράκης: ''Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συνδημότες μου για τη δεύτερη συνεχή επανεκλογή μου ως δημοτικό σύμβουλο''



Δέκα μέρες μετά τις εκλογές και ενώ έχουν καταλαγιάσει τα “πνεύματα”….

Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς τους συνδημότες μου για τη δεύτερη συνεχή επανεκλογή μου ως δημοτικό σύμβουλο (αυτή τη φορά της συμπολίτευσης), με την παράταξη του νέου Δημάρχου μας Δημήτρη Σφυρή.
Νοιώθω την ανάγκη να σας εγγυηθώ ότι η ώρα της δουλειάς, της ευθύνης και των υποχρεώσεων θα με βρει ΜΠΡΟΣΤΑ μαζί με τους συνεργάτες μου. Υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσουμε με ανιδιοτέλεια  να πράξουμε το καλύτερο για ένα Δήμο Νέο, Σύγχρονο και  Προοδευτικό, χωρίς εμπάθειες.
Επίσης θέλω να ζητήσω από όλους εσάς, τους συνδημότες μου, την ευαισθητοποίησή σας στα θέματα του Δήμου καθώς και τη βοήθειά σας η οποία είναι απαραίτητη! 

Όλοι μαζί να είστε σίγουροι ότι μπορούμε να καταφέρουμε ΠΟΛΛΑ!