eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

'' Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ''

Γιάννος Αντ. Πάλλης:
 '' - Την άμεση επίλυση των προβλημάτων την βρήκα στη γνώση, στην εμπειρία, στην επιστημονική κατάρτιση του υποψήφιου δημάρχου Δ. Σφυρή κ στην ομάδα, που όλοι μαζί δημιουργήσαμε!
- Επιθυμώ να συνεχίσω με την ίδια δύναμη και τον ίδιο ζήλο το πολιτιστικό έργο που άφησε ο αείμνηστος πατέρας μου, Αντώνης Πάλλης.''

<<Ο νεαρός και φέρελπις υποψήφιος Δημοτικός σύμβουλος Ερμιονίδας με τον συνδυασμό Δημοτική συνεργασία Ερμιονίδας του Δημήτρη Σφυρή, Γιάννης Πάλλης,  ανοίγει τα χαρτιά του και απαντά στις ερωτήσεις του Εικονοσκοπίου.>>

Ε.1: Είσαι ένας δραστήριος νέος της Ερμιόνης....πως αποφάσισες να ασχοληθείς με τα κοινά;

Γ.Π: Όπως γνωρίζετε γεννήθηκα κ μεγάλωσα στην Ερμιόνη. Μετά το τέλος των σπουδών μου ως ηλεκτρολόγος, επαγγελματικά δραστηριοποιούμε στην περιοχή μας ως ελεύθερος επαγγελματίας. Η αγάπη μου για τον αθλητισμό κ ειδικά για το ποδόσφαιρο με έκαναν να ασχοληθώ ως ποδοσφαιριστής κ αργότερα σαν προπονητής 18 ολόκληρα χρόνια. Για του λογούς αυτούς γνωρίζω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι μας σε όλα τα επίπεδα. Επίσης γνωρίζω τα  προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κάθε δημότης καθημερινά κ ειδικότερα στην ύδρευση, αποχέτευση κ στη αποκομιδή των σκουπιδιών . Προερχόμενος από μια οικογένεια που έχει ασχοληθεί με την τοπική αυτοδιοίκηση, πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω τον τόπο μου προτείνοντας κ δίνοντας λύσεις κ διεξόδους στα προβλήματα που τα τελευταία χρόνια έχουν μεγιστοποιηθεί.                                          
Ε.2: Γιατί επέλεξες τον Συνδυασμό της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας με Υποψήφιο Δήμαρχο τον Δημήτρη Σφυρή;

 Γ.Π: Όπως σας ανέφερα τα προβλήματα που μας απασχολούν όλους στο δήμο μας,
 είναι  ζωτικής σημασίας. Η αδιαφορία, η αναποτελεσματικότητα της απερχόμενης δημοτικής αρχής,  ήταν τα κίνητρα να......

...... συμμετάσχω  στα κοινά. Την άμεση επίλυση αυτών των προβλημάτων την βρήκα στη γνώση, στην εμπειρία, στην επιστημονική κατάρτιση του υποψήφιου δημάρχου Δ. Σφυρή κ στην ομάδα, που όλοι μαζί δημιουργήσαμε, τον συνδυασμό  της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδας . Πρέπει να σας επισημάνω ότι εμπιστεύομαι το πρόγραμμα κ τις αρχές του συνδυασμού μας κ το όραμα μας θα γίνει πραγματικότητα εάν το προσπαθήσουμε όλοι μαζί.
Ε.3: Σε ποιόν ή σε ποιους τομείς επιθυμείς να προσφέρεις εφόσον εκλεγείς Δημοτικός Σύμβουλος;

  Γ.Π:Η συμμέτοχη μου κ η πρόσφορα μου στο συνδυασμό  της Δημοτικής Συνεργασίας Ερμιονίδος είναι η αγάπη για τον τόπο μου κ η αγωνία μου να υπάρξει ένα καλύτερο αύριο για όλη την επαρχία Ερμιονίδας. Αυτά όπως γνωρίζετε δεν έχουν να κάνουν με την εκλογή μου ως δημοτικός σύμβουλος .

Επειδή η δυναμική μας θα μας οδηγήσει στην νίκη είμαι στην διάθεση του δημάρχου να με αξιοποιήσει στους τομείς που η εμπειρία μου κ΄ η πρόσφορα μου είναι γνωστή σε όλους.Επιθυμώ να συνεχίσω με την ίδια δύναμη και τον ίδιο ζήλο το πολιτιστικό έργο του αείμνηστου πατερα μου, Αντώνη Πάλλη.