eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

'' Ο ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΜΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ''

 ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ - ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

Ακολουθεί το βιογραφικό

Γεννήθηκα την 01-11-1969 στην Ερμιόνη Αργολίδας. Το 1993 κατατάχθηκα στην Ελληνική Αστυνομία με το βαθμό του Αστυφύλακα.  Το 1999 προήχθη στο βαθμό του Αρχιφύλακα και από το 2004 φέρω το βαθμό του Ανθυπαστυνόμου. Έχω υπηρετήσει σε μάχιμες υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας και συνεχίζω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον Έλληνα πολίτη, πιστός πάντα στο καθήκον μου.
Εγκαταστάθηκα στη Μεταμόρφωση το 1995, όταν παντρεύτηκα τη....

...... Μαρία Χριστογάμβρου, με την οποία έχω αποκτήσει δυο κόρες, τη Δήμητρα, 15 ετών και την Αναστασία, 13 ετών.
Τα χρόνια που ζω στη Μεταμόρφωση ανέπτυξα έντονη κοινωνική δράση. Συμμετείχα στο Δ.Σ. του Εξωραϊστικού & Εκπολιτιστικού Συλλόγου «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ» περιοχής Βλάχου, στο Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών του 4ου Δημοτικού Σχολείου Μεταμόρφωσης, στο Δ.Σ. του Γυμνασίου Μεταμόρφωσης- Ηρακλείου, καθώς και στο Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Μεταμόρφωσης.
Εκλέχθηκα για πρώτη φορά Δημοτικός Σύμβουλος το 2006 με το συνδυασμό «Νέα Πορεία» και επανεκλέχθηκα το 2010.  Από 01-01-2011 ανέλαβα καθήκοντα Αντιδημάρχου Καθαριότητας, Πρασίνου & Ανακύκλωσης του Δήμου Μεταμόρφωσης. Το 2012 εξέφρασα κάθετα την αντίθεσή μου με τη χωροθέτηση Εμπορικού Κέντρου στη Μεταμόρφωση (δημιουργία MALL). Καταψήφισα τη σχετική πρόταση της Δημοτικής Αρχής, όντας επί ένα και πλέον έτος Αντιδήμαρχος, και εν συνεχεία αποχώρησα από την παράταξη της Νέας Πορείας, υποβάλλοντας την παραίτησή μου ως Αντιδήμαρχος, αλλά και ως Δημοτικός Σύμβουλος.
 Η έντονη κοινωνική μου δράση μέσα από τους Συλλόγους που συμμετείχα και εξακολουθώ να συμμετέχω, η συμμετοχή μου στην Επιτροπή ενάντια στο Χαράτσι, καθώς και η συμμετοχή μου στο Δίκτυο Αλληλεγγύης στη Μεταμόρφωση, είχε ως φυσική συνέπεια την ένταξή μου στη «ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ», έναν συνδυασμό που συγκροτείται από άτομα που ανήκουν σε όλους του πολιτικούς χώρους, που έχουν εκφράσει όμως κάθετα την αντίθεσή τους κατά του ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ και των επακολουθών του, που νοιάζονται για το μέλλον του Δήμου μας,  που έχουν επίκεντρο του ενδιαφέροντος τους τον κάθε πολίτη της Μεταμόρφωσης, πέρα από κοινωνικές ταμπέλες και πολιτικές τοποθετήσεις. 

ΑΡΓΥΡΗΣ ΣΚΟΠΕΛΙΤΗΣ