eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Πέμπτη 18 Μαΐου 2023

Υποψήφια με τη "ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ" η Δημοτική Σύμβουλος Βασιλική (Βίκυ) Πραχαλιά

Αγαπητές Συνδημότισσες,

Αγαπητοί Συνδημότες,

Με ιδιαίτερη τιμή και χαρά, σας γνωστοποιώ την υποψηφιότητά μου για τον Δήμο Ερμιονίδας με τον συνδυασμό «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» του Δημάρχου Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλου.

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και κατοικώ στη Θερμησία. Αποφοίτησα από το ΕΠΑΛ Κρανιδίου και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Αθήνα. Είμαι απόφοιτη του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Τ.Ε.Ι Αθηνών και εργάζομαι ως ιδιωτική υπάλληλος στην περιοχή της Ερμιονίδας.

Είμαι Δημοτική Σύμβουλος στην Δημοτική Ενότητα Ερμιόνης του Δήμου Ερμιονίδας και εκλεγμένη Γραμματέας του Δημοτικού Συμβουλίου. Παράλληλα, είμαι Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου της Θερμησίας και Αντιπρόεδρος του Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου Ερμιόνης "Γεώργιος & Ευαγγελία Μπουρνάκη".

Στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου συστρατεύομαι και πάλι με τον Συνδυασμό, «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ» με επικεφαλής τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, Γιάννη Γεωργόπουλο, τον οποίο εμπιστεύομαι απόλυτα ως Άνθρωπο και ως Πολιτικό.

Η «ΔΥΝΑΤΗ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ», απέδειξε ότι είναι μια δυνατή και πετυχημένη ομάδα με φρέσκιες ιδέες και διάθεση προσφοράς, στην οποία συμμετέχουν αξιόλογοι άνθρωποι, στελέχη διαφόρων επαγγελματικών τομέων και ειδικοτήτων με κοινό στόχο την ολοένα αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στον Δήμο μας.

Προσωπικά ορμώμενη από την βαθιά μου πίστη στην ιδέα και τις αξίες του Εθελοντισμού σε συνδυασμό με τη θέλησή μου να συμβάλλω στη βελτίωση της καθημερινής ζωής των συμπολιτών μου, επιθυμώ να συνεχίσω να προσφέρω ουσιαστικά στον Δήμο που γεννήθηκα, μεγάλωσα, ζω και αγαπώ!

Συνεχίζουμε μαζί τον αγώνα μας για μια ακόμα πιο δυνατή Ερμιονίδα για όλους τους κατοίκους της!



Βασιλική (Βίκυ) Πραχαλιά,

Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας