eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 4 Απριλίου 2021

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:'' Έφυγε σήμερα ξαφνικά απο τη ζωή ο Θανάσης Παπαφράγκου. Ένας επιστήθιος φίλος μου και πρώην Αντιδήμαρχος του Δήμου μας. ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ:
''Καλό ταξίδι αγαπημένε μου φίλε και συνοδοιπόρε Θανάση...''

Έφυγε ξαφνικά απο τη ζωή ένας επιστήθιος φίλος μου, ο Θανάσης Παπαφράγκου.

Ενας απο τους πιστούς μου συνεργάτες στην επιτυχημένη 16χρονη πορεία μας, στο τιμόνι του τέως Δήμου Ερμιόνης.

Ένας πατριώτης με κοινωνικές ευαισθησίες , ένας καλός οικογενειάρχης, σύζυγος και Πατέρας.

Ο Θανάσης επι σειρά ετών διετέλεσε  με επιτύχια Αντιδήμαρχος και επι 14 συνεχόμενα χρόνια εκλεγόταν δημοτικός σύμβουλος του Δήμου Ερμιόνης, με την παράταξή μας!

Επίσης υπήρξε σύμβουλος στα τεχνικά έργα που κατασκευάστηκαν στο Δήμο μας, αφού διέθετε την τεχνική γνώση και εμπειρία στο αντικείμενο των οικοδομικών και δημοσίων έργων.

Ο Θανάσης Παπαφράγκου έχει μια μεγάλη μερίδα και συμβολή στα έργα που άφησε πίσω του, ο τέως Δήμος Ερμιόνης.

Η απώλεια του Θανάση ήταν σήμερα μια θλιβερή είδηση που με συντάραξε και με συγκίνησε βαθιά διότι ο Θανάσης είναι ένας απ΄αυτούς τους φίλους και συνεργάτες μου , που μου στάθηκαν και με συντρόφευσαν σε ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου.

Δημοσιεύω μια φωτογραφία που είναι μαζί μας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ.κ Εφραίμ.

Εύχομαι ο θεός να δώσει υγεία και δύναμη στ΄αδέρφια του, την οικογένεια του, τη σύζυγό του Χρύσα και στις τρείς κόρες του Σοφία , Ελένη και Άννα που τόσο πολύ αγαπούσε.

Καλό ταξίδι αγαπημένε μου φίλε και συνοδοιπόρε Θανάση.

Να είναι ελαφρύ το χώμα σου...


ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ

του τέως Δήμου Ερμιόνης