eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Κυριακή 6 Δεκεμβρίου 2020

Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ Β. ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΣΤΟΝ ΜΑΝΩΛΗ ΑΡ. ΣΚΟΥΡΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ Γ.Ε.Λ ΕΡΜΙΟΝΗΣ «Το Σπίρτο»

«Το Σπίρτο»: Μαριαννα Β Βαρδινογιάννη - Σιδηρά Κυρία με Χρυσή Καρδιά


Γράφει ο Θωμάς Ι. Σκούρτης

Μια μεγάλη επιτυχία του Γενικού Λυκείου Ερμιόνης με φοβερές συνεντεύξεις σε αυτό το τεύχος.

Είμαι συγκινημένος και πολύ περήφανος σήμερα διότι ο αγαπημένος ξάδελφός μου μαθητής Λυκείου απέσπασε μια εξαιρετική , μοναδική και επαγγελματικού επιπέδου συνέντευξη απο την πιο γνωστή και πολυβραβευμένη (για το έργο της) Ελληνίδα Παγκοσμίως, την Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη!

Ο εξάδελφος μου Μανώλης Αρ. Σκούρτης είναι ένας άριστος μαθητής που μαζί με την αγάπη και την συμπαράσταση των γονιών του(Άρη & Μαρία Σκούρτη) δείχνεί να προοδεύει και να αντιμετωπίζει με υπευθυνότητα με ότι ασχολείται.

Μια διαφορετική , ανατρεπτική , γεμάτη συναίσθημα και αναμνήσεις αποτελεί η συγκεκριμένη συνέντευξη που έδωσε η Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη στον μαθητή του Λυκείου της Ερμιόνης.

Μια συνέντευξη γεμάτη απο άρωμα ΕΡΜΙΟΝΗΣ - ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ - ΕΛΛΑΔΑΣ - ΕΛΠΙΔΑΣ μου έδωσε την αφορμή να γράψω αυτές τις γραμμές.

Παρά τις αμέτρητες συνεντεύξεις σε πανελλαδικό και παγκόσμιο επίπεδο που έχει δώσει η Πρέσβυς καλής θελήσεως της UNESCO και Πρόεδρος του συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ και ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ, θέλω να καταθέσω πως δεν θυμάμαι ποτέ στα χρονικά να έχει δώσει δημόσια συνεντευξη και ιδιαίτερα σε μαθητή , με αυτή την θεματολογία , τις αναμνήσεις- εξιστορίσεις των παιδικών της χρόνων αλλα και μια ξεχωριστή προσέγγιση για την ιδιαιτέρα της πατρίδα την Ερμιόνη.

Το Θεωρώ πολύ σοβαρό και μεγάλη επιτυχία για το Γενικό Λυκείο Ερμιόνης και το περιοδικό του!

Εξ όσων γνωρίζω το τεύχος μπορεί να καθυστέρησε να εκδοθεί λόγω κορονοϊού, διακοπών και κλειστών σχολείων, όμως κυκλοφόρησε ένα ολοκληρωμένο αξιοπρεπές περιοδικό.
Το Lay out , εσωτερική σύνθεση , τα σαλόνια , οι δημοσιογραφικοί τίτλοι ,τα δημοσιογραφικά καπέλα του μαθητικού περιοδικού ''Το Σπίρτο'' αποτελούν κατά την άποψη μου ένα αριστούργημα - παράδειγμα για τη μαθητιώσα νεολαία!

Με την ενασχόληση μου ως δημιουργός και εκδότης Εφημερίδας για χρόνια, απέκτησα αρκετή εμπειρία και στον έντυπο τύπο γι΄αυτό αισθάνομαι την ανάγκη να δώσω τα συγχαρητήρια μου , την συμπαράσταση μου και τις γνώσεις μου (όποτε το θελήσουν) σε όλους τους μαθητές και τους καθηγητές που αποτελούν την δημοσιογραφική ομάδα του Περιοδικού ''Το Σπίρτο'' του Λυκείου της Ερμιόνης.

Ειλικρινά και απλόχερα Μπράβο σε ΌΛΟΥΣ τους μαθητές και τους καθηγητές που καθοδηγούν και ενθαρρύνουν τα παιδιά να ασχοληθούν με παρόμοια έργα.

Θέλω να μου επιτρέψετε να μοιραστώ μαζί σας αυτή τη χαρά , την υπερηφάνεια και τη συγκίνηση για τους συμπατριώτες μου μαθητές και καθηγητές, το ξάδελφό μου Μανώλη, απ την ώρα που ήρθε στα χέρια μου αυτό το περιοδικό το οποίο είχε ''περάσει στα ψιλά''!

Τέλος, σε αυτό το τεύχος εκτός των άλλων έχει και μια καταπληκτική συνέντευξη στον Δήμαρχο Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλο.

Θα πρότεινα στον Δήμαρχο , τη Δημοτική αρχή και το Δημοτικό συμβούλιο, αυτό το περιοδικό και αυτή τη δράση  να την στηρίξουν με όποιο τρόπο επιθυμούν  γιατί ΑΞΙΖΕΙ το κόπο!

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ