eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

''ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ ΕΜΜ. ΚΑΡΑΤΖΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ''



Αγαπημένε φίλε Θωμά Σκούρτη,



Το αφιέρωμά σου για το θάνατο του πατέρα μου Μανώλη Καρατζά με συγκίνησε πάρα πολύ. Το αποχαιρετιστήριο του πατέρα σου Γιάννη Σκούρτη, στον πατέρα μου συγκλονιστικό!!! 

Οι φωτογραφίες, τα τραγούδια, τα ρεπορτάζ, όλα πολύ ωραία, συγκινητικά και πάνω από όλα να δεσπόζει η αγάπη των φίλων του κανταδόρων για τον πατέρα μου, όπως και η αγάπη του πατέρα μου για αυτούς. 
Για τους φίλους του, τους κανταδόρους, για την παραδοσιακή καντάδα στην Ερμιόνη, για την παράδοση, που πάντα έλεγε, πως πρέπει να την κρατήσουμε ψηλά. 


Θωμά μου θέλω να σε ευχαριστήσω πολύ για άλλη μία φορά, όπως και τον πατέρα σου, όλη την οικογένειά σου, όλη την οικογένεια των κανταδόρων και των φίλων του, την οικογένεια των συναδέλφων του ψαράδων για την αγάπη σας και τη συμπαράστασή σας. 

Ο πατέρας μου, ο Μανώλης, σας αγαπούσε όλους πάρα πολύ. Έκανε προσπάθεια μεγάλη τα τελευταία δύο χρόνια να επιστρέψει κοντά σας. Το ήθελε. Τον βοηθούσαμε όλοι για τη μεγάλη του επιστροφή. Αντί γι’ αυτήν όμως ήλθε το μεγάλο ταξίδι, γι’ αυτόν. Νικήθηκε τελικά, αλλά πρόλαβε τουλάχιστον να ζήσει ευτυχισμένος με καλούς φίλους, που τους αγαπούσε πολύ και που τον αγαπούσαν πολύ. 

Έφυγε γεμάτος αγάπη από τους φίλους του, από εσάς όλους, που τόσο απλόχερα του την προσφέρατε.


Θωμά μου ο γιός του Μιχάλης, η νύφη του Ελένη Μανώλη, η κόρη του Μαρία, ο γαμπρός του Ηλίας Κρασσάς  και η λατρεμένη του σύζυγος- μητέρα μας Ελένη σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το μεγάλο χειροκρότημα στον λατρεμένο μας πατέρα και σύζυγο και σου ευχόμαστε να έχεις πάντα επιτυχία σε ότι κι αν κάνεις στη ζωή σου. 

Ο πατέρας μου αγαπούσε τους νέους, τα νέα παιδιά, όπως έλεγε. Από εκεί ψηλά θα είναι χαρούμενος να σε βλέπει να προοδεύεις.


Σε ευχαριστούμε παρά πολύ.


Ερμιόνη 21 Σεπτεμβρίου 2016

Με εκτίμηση

ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΡΑΤΖΑΣ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ