Λιμάνι του βασιλιά της Ολλανδίας στο
Δορούφι, του Κυριακού στον Άγιο Αιμιλιανό, του Φιξ στη Ντάρδιζα και
πολλά άλλα σε πλούσιες παραλιακές βίλες που μπορούν να δεχθούν μεγάλα
σκάφη και με ασφάλεια να αποβιβάσουν - επιβιβάσουν εκατοντάδες
επισκέπτες. Οι νόμοι μας έχουν παράθυρα επί παραθύρων των παραθύρων τους
και εξαιρετικοί δικηγόροι αναλαμβάνουν τις διαδικασίες αδειοδότησης
κ.λ.π. Μπορεί να υπάρχουν και παρανομίες και παραβλέψεις κ.λ.π. Όμως
στη συνείδηση του απλού κόσμου δεν είναι νομιμοποιημένα.
Αλλά αυτό δεν είναι το θέμα μας. Έχουμε λιμάνια όπως λένε
και οι λιμενικές μας επιτροπές, Ερμιόνης, Πορτοχελιού, Κοιλάδας
νομιμότατα, ασφαλέστατα και πάρα πολύ κοντά στις πλούσιες βίλες. Ποτέ
όμως δημοτική, κοινοτική απόφαση ή λιμενικής επιτροπής ή όποιας άλλης
αρχής δεν καταδίκασε αυτήν την τακτική, δεν διαμαρτυρήθηκε για χαμένα
έσοδα και τα παρόμοια. Γιατί μη μου πείτε ότι είναι λίγα τα έσοδα από
τον ελιμενισμό όλων στα τρία λιμάνια μας και τη διακίνηση προς τις βίλες
ανθρώπων και αγαθών.
Πώς είναι λοιπόν δυνατόν τα αρμόδια υπουργεία και οι
Περιφέρειες να αρνηθούν το δικαίωμα ολόκληρου ιστορικού Δήμου Ύδρας για
ασφαλές λιμάνι στην απέναντι ακτή, είτε εντός του διοικητικού χώρου του
Δήμου Ερμιονίδας (Μετόχι) ή 500 μέτρα ανατολικότερα στο Δήμο
Τροιζηνίας; Λιμάνι που σε τίποτα δεν διαφέρει από τα προαναφερθέντα των
πλουσίων βιλών; Λιμάνι που είναι δημοσίου συμφέροντος και όχι ιδιωτικής
εξυπηρέτησης;
Η νέα δημοτική μας αρχή καιρός είναι να σκεφθεί
ΠΟΛΙΤΙΚΑ και όχι πολιτικάντικα. Πάντως προεκλογικά σιγή ιχθύος και για
αυτό το θέμα, ακόμη και από τους κατά των ιδιωτικών συμφερόντων ακόμη
και των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, όπως ο Αγαπητός Αντιδήμαρχος
της Δυνατής.
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος