eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

''ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΙΧΟΣ: ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΠΑΣΟΚ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ''



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκα το έτος 1955 στα Λευκάκια Ναυπλίου. Αποφοίτησα το έτος 1973 από το Γυμνάσιο Ναυπλίου και κατά το ακαδημαϊκό έτος 1974-1975 εισήχθην στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης, όπου και αποφοίτησα κατά το έτος 1980.

Τα έτη 1980-1982 υπηρέτησα........ τη στρατιωτική μου θητεία στην Κόρινθο καθώς και στην Καβύλη Ορεστιάδας.

Μετά το πέρας της θητείας μου εισήχθην στο τρίτο έτος της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θράκης, όπου και εκρίθην πτυχιούχος το έτος 1987. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου στην ως άνω σχολή παρακολούθησα σεμινάρια Διοικητικού Δικαίου, του ιδρύματοςΜιχαήλ Στασινόπουλου, στο Πάντειο Πανεπιστήμιο (έτος 1983-1984) καθώς και σεμινάρια του Οικονομικού Επιμελητηρίου σε θέματα φορολογικά-εργατικά (έτος 1986)

Είμαι παντρεμένος από το έτος 1986 με τη Μαίρη Κοινά, προϊσταμένη της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Ναυπλίου. Από το γάμο μου αυτό απέκτησα δύο παιδιά. Τη Θεοδώρα (ετών 24) ασκούμενη Δικηγόρο Αθηνών και το Γιάννη (ετών 18) τελειόφοιτο Λυκείου.

Κατά τη διάρκεια της φοιτησής μου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο απασχολήθηκα ως ιδιωτικός υπάλληλος σε διάφορες επιχειρήσεις.

Από τον Ιανουάριο του 1989 ασκώ το επάγγελμα του Δικηγόρου στο Ναύπλιο.

Τα έτη 1994-1998 διετέλεσα μέλος του Κοινοτικού Συμβουλίου της τότε κοινότητας Λευκακίων.

Τα έτη 1995-1998 διετέλεσα Γενικός Γραμματέας του Διοικητικού Συμβουλίου της Εταιρείας Προστασίας Ανηλίκων.

Τα έτη 1994-1999 υπήρξα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Ναυπλίου και από το Δεκέμβριο του έτους 1999 εώς το Δεκέμβριο του έτους 2001 Αντιπρόεδρος αυτού.

Τα έτη 2002-2004 υπήρξα Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. ΚΕΚΥΚΑΜΕΑ Αργολίδας.

Από το έτος 2010 είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Ναυπλίου του Γενικού Νοσοκομείου Ναυπλίου και ήδη μέλος των διασυνδεομένων Γενικών Νοσοκομείων Ναυπλίου και Άργους.