eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2023

''ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ... ''

Δεν Είμαι Τρομοκράτης - Ζιγκ Ζαγκ/Ζμπέκος Δημήτρης

Σήμερα αφιερώνει το ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ :

Μ΄αυτό το τραγούδι θα σας καλημερίζει το ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ μέχρι να τελειώσουν τα διαδικαστικά...
Το πρόγραμμα για το 2024 είναι πολύ φορτωμένο και οι λουκουμάδες τ΄Αναπλιού ακόμα πιο φορτωμένοι.
Αφιερώμενο στο θύμα μια αγάπης...Προφανώς κι ενδεχομένως αυτή η ΑΓΑΠΗ είναι ηττημένη, λυσαλαία , περίεργη και σκοτεινή, απύθμενη και φιλοσοφική!

Ήρεμα ήρεμα δεν είμαι τρομοκράτης 
Ήρεμα ήρεμα είμαι το θύμα μιας αγάπης
Εσύ επέμενες γι' αυτό το ραντεβού
Όλα δικά σου τα θέλεις μια ζωή
Εγώ σου έλεγα να πάμε κάπου αλλού
Και να που βρέθηκα για σένα στο κελί

ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ

Καλή σας ακρόαση...

(Δεν είμαι τρομοκράτης)Ζμπέκος Δημήτρης: τραγούδι, Χρήστος και Περικλής Παπαδόπουλος: μπουζούκια,Αναστάσης Κατσαβός κιθάρα.Ευα Γκανούρη: λήψη.
Ζωντανά όπως κάθε Δευτέρα από το στούντιο Χάριν Ευφωνίας
Μουσική -Στίχοι Δημήτρης Παρασκευόπουλος