eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

''Καλάς Ανατολάς''

Γράφει ο Βασίλης Γκάτσος
Δηλαδή εξ όλων των Ελλήνων μόνον εγώ κληρονόμησα; Τα παιδιά σου και οι συγγενείς σου δεν θα σε κληρονομήσουν κατά τη διαθήκη σου; Μαζί του κανείς δεν τα πήρε. Μπας και θέλεις να σε περιλάβω στη διαθήκη μου; Πώς τόσο μεγάλο ενδιαφέρον; Δηλαδή να μην τρώμε στου Τζιέρη, στα Μαντράκια, στο Λιμάνι, στο Καρακάσι; Δηλαδή εσύ δεν τρως εκεί γιατί είναι πολυτελείας; Τότε πες μου τα λαϊκά της πατρίδας μας που πηγαίνεις εσύ για να πηγαίνω. Ασχολήθηκες πολύ με τη ζωή μου, δηλαδή σε βάλανε να ασχοληθείς, μέχρι και με το σκυλί μου. Καιρός να ασχοληθείς και με τη ζωή αυτών που σε βάζουνε, φυσικά και με τη δική σου.

Καλά μπάνια, καλό ψάρεμα και καλό μαύρισμα.

Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος