Αυτό δεν είναι Παράταξη, Λίβας είναι.
Γράφει ο Βασίλης Γκάτσος
"........Όπως ήδη είναι
γνωστό ο χλοοτάπητας του γηπέδου υπέστη φθορές οι οποίες σύμφωνα με τους
εργαστηριακούς ελέγχους οφείλονται στην εναλάτωση του εδάφους, συνεπεία του
υφάλμυρου νερού με το οποίο ποτίζεται και της χρόνιας εναπόθεσης αλάτων στο
έδαφος του γηπέδου........"
Καλά, χρειαζότανε εργαστηριακός έλεγχος για το αυτονόητο; Υπάρχουν προδιαγραφές για το νερό που ποτίζουμε το γκαζόν των γηπέδων γκολφ και ποδοσφαίρου. Γιατί για το γκολφ θέλουνε νερό αφαλάτωσης για το γκαζόν (σχεδόν βρόχινο) και δεν αντιγράφουνε τη "μέθοδο" του δημοτικού γηπέδου;
Αμέλεια
του τύπου δεν βαριέσαι, θα βγάλουμε ένα κονδύλι και θα το φτιάξουμε με
λεφτά βέβαια του Δήμου και του Δημόσιου κουρβανά. Και είναι να
καμαρώνουμε........
Αφού
η Παράταξη αρέσκεται στο να ζητάει συνέχεια τις ευθύνες.... εκτός
Παρατάξεως, να ζητήσει ευθύνες από αυτόν που έδωσε το Ο.Κ. για να
ποτίζεται ο χλοοτάπητας με νερό εκτός προδιαγραφών.
Άρα πρώτα βρίσκεις κατάλληλο νερό και μετά βάζεις γκαζόν.
Το
νερό του πηγαδιού δεν είναι λίγο. Αν ποτίζεις όμως κάθε 10 μέρες,
παίρνεις μόνο το νερό που έχει τη δέκατη μέρα το πηγάδι. Ξεχάσατε πώς
ποτίζαμε με τα πηγάδια; Η θα "παίρνεις το νερό μέχρι το πάτο κάθε πρωΐ
και κάθε απόγευμα και θα ποτίζεις, ή θα το διοχετεύεις σε μεγάλη
δεξαμενή για να ποτίζεις κάθε 10 μέρες. Το πηγάδι είναι μακριά
από θάλασσα και θα έχει πάντα νερό καλό, αλλά το θέμα είναι να παίρνεις
το μέγιστο που μπορείς.
Συμπληρωματικά:
Δίπλα είναι το κτήριο του Λυκείου. Κάνει και το νερό των
ταρατσών/σκεπών και το νερό των τσιμεντοστρωμένων εξωτερικών χώρων. Αν η
επιφάνεια είναι 1000 τ.μ. για κάθε βροχή ύψους 5 πόντων μαζεύουμε 50
κ.μ. νερό. Λίγο είναι;
Στέρνα μεγάλη χρειάζεται.
Και
αν δεν φτάνει το μέρος είναι κατηφορικό. Μπορεί να επιλεγεί ένα μικρό
ρεματάκι, και να πιαστεί το νερό του σε παραπήγαδο καθαρισμού και στη
συνέχεια σε στέρνα, όπως κάνουν οι ποιμένες στα βουνά.
Δίπλα
είναι το Λύκειο. Μπορεί να τους ανατεθεί το όλο έργο και η φροντίδα
του, γιατί είναι ένα σοβαρότατο οικολογικό πείραμα με πολύ καλά
αποτελέσματα και μεγάλη χρησιμότητα. Τι κάθονται και παρακολουθούν οι
μαθητές τη θερμοκρασία, τη σεισμική δραστηριότητα, τη βροχόπτωση και όλα
όσα εξαρτώνται από τον καλό Θεό; Πράξη θέλουν που να έχει αποτέλεσμα
και χρησιμότητα και φυσικά τη χαρά της δημιουργίας.
Έρρωσθε,
Βασίλης Γκάτσος