eikonoskopionews.blogspot.com

''H EIKONA EINAI TO ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΜΑΤΙ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥ AΝΘΡΩΠΟΥ''


E-MAIL:eikonoskopionews@gmail.com



Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

''Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΡΜΙΟΝΗΣ ΜΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΚΟΠΙΟ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ: '' ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΩΡΙΜΟΥΣ ''

ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ ΛΕΜΠΕΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟ ΚΟΥΣΤΑ:
''ΑΝ Σ΄ ΑΡΕΣΕΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΛΑΜΠΡΟ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ''

Σταύρο, άλλα σου λέω κι άλλα μου λες...
Το πήγες αλλού...

Ξέρω εγώ γιατί το πήγες αλλού αλλά κι εσύ ξέρεις γιατί το πήγες εκεί που το πήγες.

Αλλά κι εκεί που το πήγες ΠΡΟΣΕΞΕ Σταύρο, γιατι η Ερμιονίτικη κοινωνία που ζούμε γνωρίζει....... έχει και μνήμη και κρίση και μας έχει δώσει την θέση που μας ανήκει ανάλογα με τις πράξεις μας,και σε εμένα και σε εσένα και σ΄ αυτούς που ξεσκονίζεις...   Σε όλους μας...


Σταύρο Κούστα, γνωρίζεις πολύ καλά οτι εγώ σέβομαι τους πάντες και δεν φοβάμαι κανέναν Σας.

Ξέρεις καλά Σταύρο Κούστα οτι εγώ δεν τα σηκώνω τα παιχνιδίσματα κανενός, ούτε και τα δικά σου....Εχω μάθει να αντιμετωπίζω τον οποιονδήποτε και οπουδήποτε, όποτε θέλει και όπου θέλει, απο την θέση του Δημάρχου κι έξω απ΄αυτήν, μέσα στα Δημοτικά Συμβούλια και έξω από τα Δημοτικά Συμβούλια, Να είστε σίγουροι οτι θα είμαι παρών.



Κατάλαβα όμως οτι κατάλαβες κι εσύ και σε έκανα να ξαναθυμηθείς ορισμένα μεγαλεία σου.

Λιβελογράφημα αποκαλείς Σταύρο και τα μούτρα σου στις φωτογραφίες;;;
Σταύρο άμα δεν θέλεις να βλέπεις τα μούτρα σου στις φωτογραφίες των ανεπανάληπτων και μεγάλων εκδηλώσεων του Δήμου ΕΡΜΙΟΝΗΣ, τι να σου κάνω εγώ ρε Σταύρο ,ΣΚΙΣΤΕΣ.

Εσύ Σκίστες....Εγώ θα αναρτήσω τις φωτογραφίες
των εκδηλώσεων στο διαδίκτυο....ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΑΥΡΟ!

Βρε Σταύρο αφού στο κουτσομπολιό είσαι άριστος, αναρωτιέμαι Γιατί τρώγεσαι;;;

Βλέπω Σταύρο ν΄ αρχίζεις να Συμμορφώνεσαι, γι΄αυτό κλείνοντας θα σε παραπέμψω σε μια λαική ρήση:

''ΑΝ Σ΄ ΑΡΕΣΕΙ ΜΠΑΡΜΠΑ ΛΑΜΠΡΟ ΞΑΝΑΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΔΡΟ ''


Αφού δεν θέλεις ευχή δεν θα σου δώσω ευχή τώρα αλλά ήρθε η ώρα να ωριμάσεις.......... πολιτικά!!! Σταύρο.